به گزارش پارس نیوز، 
LdYgbTfU0yQ3JIYafxiqX849XdUi3R24NIilkekb
فروش تنها جیپ رانگلر بخار و 6 چرخ دنیا! + عکس

 

1.jpg

شما را با لوکو هاک آشنا می‌کنیم که توسط شرکتی با نام هاک دیزاین ساخته شده است. واژه‌ی لوکو به این حقیقت اشاره دارد که رانگلر موردبحث از پیشرانه‌ی بخار استفاده می‌کند. این پیشرانه‌ی بخار عجیب به یک گیربکس 6 سرعته ی دستی NSG370 متصل شده است.

2.jpg

نام لوکو همچنین به تعداد چرخ‌های این شاسی‌بلند اشاره دارد که بجای 4 چرخ مرسوم دارای 6 چرخ می‌باشد. البته هدف اصلی این پروژه راندمان و کارایی نبوده زیرا باک 55 گالنی آب داخل آن می‌تواند این هیولا را تا 2.4 کیلومتر و با سرعت 48 تا 56 کیلومتر در ساعت حرکت دهد.

3.jpg

این موجود هم‌اکنون قابل خریداری است اما متأسفانه دیگر دارای پیشرانه‌ی بخار نیست. سازنده می‌گوید پیشرانه‌ی بخار به موزه برگردانده شده اما باقی موارد قابل‌خرید است. حرفی درباره‌ی قیمت این خودرو زده نشده اما با پولی که می‌پردازید گیربکس 6 سرعته دستی، رینگ و لاستیک‌ها و اکسل‌ها را نیز به دست خواهید آورد.

4.jpg

شاید بدون وجود پیشرانه‌ی بخار این جیپ به موجودی به درد نخور تبدیل شود اما هنوز هم یک مهندسی غیرعادی‌ای را می‌بینیم که ارزش توجه کردن را دارد. برای مثال رانگلر 6 چرخ مبتنی بر مدل آنلیمیتد می‌تواند به عنوان یک پایه و اساس برای پروژه‌ی دیگری بکار رود. صرف‌نظر از مالک جدید این هیولا، خوشحال خواهیم شد که آن را بازهم در جاده‌ها ببینیم.