به گزارش پارس نیوز، 

شاید برخی افراد با دیدن ویدئوی پیش رو بگویند M2 کامپتیشن کمی کند است زیرا شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن حدود 5 ثانیه ثبت می‌شود که هشت‌دهم ثانیه بیشتر از اعداد اعلامی سازنده است. البته زمانی که بدانید خودرو از لاستیک‌های زمستانی استفاده می‌کند و جاده نیز شرایط ایده‌آل را ندارد این تفاوت را توجیه‌پذیر خواهید دانست. این موضوع مخصوصاً زمانی به چشم می‌آید که پشت فرمان یک خودروی دیفرانسیل عقب بنشینید چراکه این نوع خودروها در زمان شتاب‌گیری در شرایط غیر ایده‌آل به تقلا خواهند افتاد. همچنین پر بودن باک بنزین هم تأثیر منفی روی عملکرد خودرو دارد ولی با تمامی این تفاسیر هم رکورد 4.97 ثانیه خیلی بد نیست.

بر پایه‌ی داده‌های برنامه‌ی موبایلی می‌توان برخی اطلاعات دیگر را نیز به دست آورد. ب‌ام‌و M2 کامپتیشن در عرض 10.64 ثانیه از سرعت 100 به 200 کیلومتر در ساعت رسیده و مسافت 400 متر را در 12.79 ثانیه طی می‌کند. همچنین خودروی موردبحث پس از طی 2.2 کیلومتر به سرعت 262 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اگر فکر می‌کنید M2 کامپتیشن خیلی کند است بهتر است بدانید نسخه‌ی داغ‌تر آن در راه است. اگر خبرهای منتشر شده درست باشند، نسل فعلی سری 2 شاهد تولید مدل M2 CS در سال 2020 خواهد بود. این نسخه در صورت تولید از قدرت بیشتر، بدنه‌ای سبک‌تر و دیگر بهبودهای سخت‌افزاری برخوردار خواهد بود.