احمد رضا عامری افزود: در ایام نوروز 97 بیش از 16 هزار و 500 اتوبوس، 46 هزار سواری و 45 هزار مینی بوس جابجایی مسافران نوروزی را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از روز گذشته عرضه بلیت آغاز شده است، اظهار داشت: متقاضیان می توانند از ترمینال های مسافربری، دفاتر فروش و یا به صورت اینترنتی بلیت مورد نیاز خود را در سراسر کشور تهیه کنند.

رئیس اتحادثه شرکت های تعاونی مسافربری کشور همچنین تاکید کرد: امسال برای اولین بار افزایش کرایه در نرخ بلیت‌های نوروزی اتوبوس و ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای اعمال نمی‌شود.

عامری همچنین خاطرنشان کرد که برای جلوگیری از هرگونه تخلفی، نظارت کامل و جامعی بر عملکرد شرکت‌ها اعمال می شود و با هرگونه تخلف احتمالی به ویژه در قیمت بلیت به شدت برخورد خواهد شد.

پیش از این مجیدرضا نصراله‌نژاد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرده بود: به منظور سهولت دسترسی شهروندان برای تهیه بلیت و جلوگیری از ازدحام در پایانه‌های مسافربری، بلیت‌های اتوبوس به صورت اینترنتی از طریق سایت www.safar724.com و www.payaneh.ir پیش‌فروش می‌شوند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت‌های خود را تهیه کنند.

او همچنین روزهای 23 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 را زمان پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اعلام کرده بود.