اگر در کل دنیا قرار باشد که ایران را فقط به خاطر یک چیز بشناسند، آن یک چیز هم فرش دستباف ایرانی است چون تنها کالای ایرانی که بیشتر از چند صد سال تاریخچه دارد و در کل دنیا هم شناخته شده است، قالی دستباف ایرانی است! حالا چرا به نظرتان بین این همه فرش در کل دنیا، چرا این فرش دستباف ایرانی است که محبوب تر است؟ چون ظرافت و دقتی که در تولید فرش های دستی ایرانی استفاده می شود، در کل دنیا بی نظیر است. اصلا وارد هر محیطی که بشوید، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند رنگ بندی و چیدمان آن مکان است. فرش های دستباف ایرانی هم به خاطر داشتن رنگ های گرم و دلنشین، صمیمت هر خانه ای را چند برابر می کنند.

گذشته از بحث زیبایی و ظرافت بی نظیر قالی های دستباف ایرانی، باید همیشه مساله بهداشت را هم در نظر داشته باشیم! اگر دقت کرده باشید فرش در هر خانه ای تنها جایی است که هم رویش راه می رویم، هم غذا می خوریم، هم می نیشینیم، و حتی می خوابیم! اگر بدانید که با هر بار حرکت روی فرش های ماشینی، چقدر مواد شیمیایی و پرز های مضر وارد مجاری تنفسی ما می شود، حتی نزدیکش هم نمی شدید!

همه چیز هایی که گفتیم کاملا درست! اما آیا هر کسی می تواند با وضعیت بازار امروز، فرش دستباف تهیه کند؟ شاید خیلی راحت بگویید که "نه!" اما تا وبسایت فرش فروشی آنلاین آریاس را ندیده اید، انقدر از جواب تان مطمئن نباشید! اولین بار که قیمت های موجود روی این وبسایت را دیدم فکر می کردم که قیمت ها را اشتباه می خوانم و یا اینکه اصلا قیمت ها را اشتباه وارد کرده اند! اما بعد از اینکه چند نمونه از قیمت های فرش های دستباف را دیدم، تازه متوجه قضیه شدم!

حالا از قیمت بگذریم. تا حالا شده است که از بیرون یا از سر کار برگردید و آنقدر خسته باشید که همان وسط هال دراز بکشید؟ اگر این کار را کرده باشید، حتما باید دراز کشیدن روی این فرش های دستباف را تجربه کنید! قالی های دستباف آریاس به حدی خوش بافت و نرم هستند که اگر چشم شما را می بستند و روی فرش دراز می کشیدید، فکر می کردید روی تشک دراز کشیده اید! یعنی همین قیمت های پایینی هم که بابت خودِ فرش می دهید، با همان یک بار دراز کشیدن عوضش در می آید!

یکی از جالب ترین کارهایی که گالری فرش آریاس کرده است این است که مشکل پرو فرش را به کل حل کرده است! می پرسید چطور؟ یادتان باشد گفتم که فرش در رنگ بندی و چیدمان خانه نقش بسیار مهمی دارد. حالا وقتی شما برای خانه تان فرش می خرید، نمی توانید که یک به یک فرش ها را با خودتان به خانه ببرید و امتحان کنید، اگر خوشتان آمد نگه دارید و اگر خوشتان نیامد، پس بدهید. یا می توانید؟ اگر از فرش فروشی آریاس خرید بکنید، می توانید! تازه حتی نیازی هم نیست که خودتان فرش را جابجا کنید! گروه حمل و نقل آریاس فرش هایی که انتخاب کرده اید را تا دم در خانه تان آورده و حتی برای شما پهن شان می کنند! حالا اگر از بین فرش ها، یکی را انتخاب کردید، دیگر جمعش نمی کنند و فقط بقیه را می برند. خب برای تان سوال شده است که هزینه این خدمات بی نظیر چقدر است؟ خیلی جالب است بدانید که این کار هیچ هزینه ای برای شما ندارد و کاملا رایگان است!

پس اگر قصد دارید که معروف ترین و جهانی ترین کالای ایرانی، قالی دستباف، برای خانه تان و برای آرامش خانواده و ظرافت محیط زندگی تان خریداری کنید، حتما توصیه می کنم سری به وبسایت فرش فروشی آریاس بزنید و از خدمات بی نظیرشان استفاده کنید!