چه به شکل آویزی از گل های رنگارنگ باشند و یا چه از آن دسته گوشواره هایی که تمام گوش شما را می پوشانند، بازار گوشواره هایی که با هم جفت نیستند این روز های داغ است و همه را به وجد آورده است. تبلیغات مستمر طراحان مد در نمایشگاه های مختلف برای کالکشن های جدید خود و گوشواره های مدل 2018، سبب شده است تا محبوبیت این گوشواره ها روز به روز افزایش یابد. آنقدر این گوشواره ها محبوب هستند که خیلی سخت می توان آینده ی بدی را برای آن ها پیش بینی کرد بخصوص آنکه در تمام کالکشن های جدید زیورآلات که برای سال 2018 معرفی شده این ردپایی از این مدل وجود دارد. این روز ها اگر در اینستاگرام و یا مجلات به دنبال الگو های مد خود و یا افراد مشهور بگردید، امکان ندارد آن ها را بدون این گوشواره ها در خیابان ها و جشن ها ببینید.

1111

شما هم می توانید وارد این جریان شوید و زیبایی گوشواره های جدید نامتقارن را کشف کنید. شما حتی می توانید سبک خود را خلق کنید. می توانید گوشواره های مورد علاقه ی خود را خریداری کرده و آن ها را با یکدیگر جفت کنید و گوشواره های نا متقارن خود را بسازید.

 

برخلاف تصور بسیاری از مردم، شما تنها در خصوص دستبند ها نیست که می توانید خلاق باشید. می توانید گوشواره های غیر متقارن را نیز با نوآوری خود ساخته و از آن ها لذت ببرید.

 

ما معمولا زمان زیادی را صرف می کنیم تا یک استایل خوب و شیک داشته باشیم. این موضوع برای ما بسیار جدی است و کم پیش می آید که از این وقت صرف کردن لذتی هم ببریم. این موضوع می تواند برای جواهرات ما هم صادق باشد. زمانی که یک لنگه از گوشواره های ما گم می شود، عصبی می شویم. یا به طور مثال اگر شما چندین پیرسینگ داشته باشید، معمولا دو یا سه مدل از گوشواره های پیرسینگ خود را همزمان نمی پوشید چرا که از عدم هم خوانی احتمالی آن ها می ترسید. خوشبختانه، این مد جدید گوشواره های نا متقارن، به شما کمک می کند تا هر چند تا گوشواره از مدل ها و اندازه های مختلف را که دوست دارید، به طور همزمان بپوشید. شما می توانید از گوشواره هایی با گل ها و طرح های مختلف، با جنس ها و اندازه های مختلف استفاده کرده و گوشواره های نا متقارن خود را بسازید. با این مد جدید شما می توانید به راحتی  ظاهری به روز، جذاب و شیک داشته باشید. فرقی نمی کند که چند جای پیرسنگ بر گوش خود دارید، می توانید از گوشواره های طلای خود به رنگ های زرد و صورتی استفاده کرده و با ظااهر رسمی خود، شیک جلوه کنید. یا اینکه می توانید از درخشان ترین گوشواره های خود برای فصل تابستان استفاده کرده و جذاب به نظر برسید.

 

مراقب باشید که گوش های خود را بیش از حد شلوغ نکنید، چرا که این کار نتیجه ی عکس خواهد داشت.

 

 

جریان جدیدی که گوشواره های نامتقارن به وجود آورده اند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  در این جا ما نکات مهمی را که باید در خصوص استفاده از این گوشواره ها بدانید، برای شما جمع آوری کرده ایم. در اینجا شما نیز می توانید ایده های جدیدی را برای استایل و گوشواره های نا متقارن خود پیدا کنید.

 

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که مرتبا گوشواره های خود را گم می کند، حالا نباید نگران این مشکل باشید. چرا که شما می توانید از تک تک گوشواره های باقی مانده ی خود به بهترین شکل استفاده کنید. به طور معمول طرفداران این مد جدید، دوست دارند که تنها در یک گوش خود گوشواره داشته باشند. بسیاری دیگر از گوشواره های نامتقارنی که در بازار وجود دارند، استفبال می کنند. در ادامه ی این مطلب ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین استایل خود را پیدا کنید.

 

 

  1. برای داشتن ظاهری تاثیر گذار از گوشواره های کلیپسی، استفاده کنید.

گوشواره های کلیپسی ، به آن دسته از گوشواره هایی گفته می شود که بخشی از گوش شما را می پوشاند. این گوشواره ها به راحتی می توانند تمام توجهات را به خود جلب کنند. معمولا طرفداران این دسته از گوشواره ها ترجیح می دهند تنها برای یک گوش خود از آن ها استفاده کنند.

 

همانطور که در عکس نیز پیداست، این گوشواره ها به راحتی با تیپ معمولی شما منطبق می شوند. هرچند شما ناخواسته دوست دارید با ظاهری رسمی، شیک و منحصر به فرد خود از این گوشواره ها استفاده کنید.

222

شما می توانید در کنار لباس های پشمی و راحت خود از این گوشواره ها استفاده کنید تا ظاهری جذاب داشته باشید. این گوشواره ها در کنار بسیاری دیگر از لباس های کمد شما جلوه خواهند داشت. طراحی های زیبایی که در بازار وجود دارد می تواند شما را با دنیای بدون مرز انتخاب های متنوع آشنا کند. شما با کم تلاش می توانید استایل مناسب خود را پیدا کنید.

3333

آیا از گوشواره های داخل عکس خوشتان می آید؟ می توانید آن ها را از بوتیک هپینس خریداری کنید. شما می توانید در روز های معمولی حتی از یکی از این گوشواره ها استفاده کنید. داشتن یک گوشواره که با لباس ها و استایل شما هم خوانی داشته باشد، بهتر از داشتن یک جفت گوشواره است که با ظاهر شما سازگار نباشد. هر آنچه که از یک جفت گوشواره ی زیبا انتظار دارید، را می توانید در این گوشواره ها ببینید.

 

  1. گوشواره های نامتقارن هندسی  برای استایل های شیک

4444

زمانی که در مهمانی هستید، لبخند بزنید و با اعتماد به نفس راه بروید، چرا که این گوشواره ها بسیار برازنده ی شما هستند. این گوشواره ها یادآور نوستالژی استایل های دهه 70 و 80 میلادی هستند. زمانی که شما این گوشواره ها را با لباس های مدرن خود می پوشید، عالی به نظر خواهند رسید. در میهمانی و مجالس مانند یک ملکه ی مد راه بروید و بگذارید این گوشواره ها در گوش شما خودنمایی کنند.

 

 

گوشواره های نامتقارن می توانند انتخاب مناسبی برای استایل شیک شما باشند.

 

 

اگر شما این گوشواره ها را با لباس های تک رنگ ساده بپوشید، به آن ها اجازه می دهید که در مرکز توجه قرار بگیرند. آن ها به راحتی می توانند شما را در مرکز توجه قرار دهند و جذابیت خاصی به استایل شما اضافه کنند.

 

 

این گوشواره های غیر متقارن پر از ظرافت و پیچیدگی هستند.  شما می توانید به روز ترین مدل های آن ها را از بوتیک هپینس خریداری کنید.

 

  1. آویزی های زیبا برای ظاهری مدرن و جذاب

این گوشواره ها در واقع یک جفت شامل یک گوشواره ی بلند و یک گوشواره ی کوتاه است.شما حتی می توانید رنگ های مختلف این مدل از گوشواره را انتخاب کنید و با ظاهری شجاعانه در هر مکان ظاهر شوید.

5555

این مدل گوشواره ها می توانند بهترین انتخاب برای خانم هایی باشند که دوست دارند احساس زنانگی و خوشتیپ بودن کنند.شما می توانید از میان شکل ها و ساختار های مختلف، ست مورد علاقه ی خود را متناسب با استایل خاص و زیبایتان انتخاب کنید.

6666

این گوشواره ها با هر اندازه و شکلی که باشند می توانند به زیبایی ظاهر معمولی شما بیفزایند. تنوع این مدل از گوشواره ها به قدری زیاد است که شما خیلی راحت می توانید از میان آن ها انتخاب کنید.

77777

با استفاده از این گوشواره های نامتقارن درخشان به ظاهر خود رنگ و بویی تازه دهید.