به گزارش پارس به نقل از تسنیم رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو از دستگیری آدم ربایی خبر داد که برای سرقت طلاجات وی، اقدام به ربودن این کودک کرده بود.

سرهنگ امید بهمنیاری با اشاره به دستگیری یک آدم ربا که با هدف سرقت طلاجات، اقدام به ربودن یک دختربچه کرده بود اظهار داشت: در ساعت 8 شب و به دنبال اعلام مرکز فوربت های پلیسی 110، ماموران کلانتری 152خانی آباد نو به آدرس اعلامی در حوالی خیابان حسینی اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، ماموران در جریان یک آدم ربایی قرار گرفتند که طی آن، فرد آدم ربا اقدام به ربودن یک دختربچه کرده و توسط یکی از همسایگان شناسایی و با کمک اهالی محل دستگیر شده است.

رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو افزود: ماموران پلیس در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که فرد آدم ربا، پس از ربودن دختر بچه، 2 گوشواره وی را ربوده و پس از سرقت، دختربچه خردسال را در حوالی نعمت آباد رها کرده است.

بهمنیاری در ادامه با بیان اینکه عموی کودک ربوده شده با همکاری همسایگان خود موفق شده بودند که فرد آدم ربا را دستگیر و دختر بچه خردسال را بیابند، گفت: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری، وی در اعترافات خود، ضمن تایید کودک ربایی، از سرقت طلاجات و گوشوارههای دختر بچه ربوده شده پرده برداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد که متهم دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده، در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.