ساس حشره ای است که لای درز تشک و بالش و شکاف اجناس چوبی مخفی می‌شود و شب خارج شده و انسان را نیش می‌زند. 


دیدن یک حشره ریز و موزی میتواند وحشت را به جان هر خانمی بیاندازد و این ترس امری کاملا طبیعی است اما هر واکنشی نسبت به این موجودات دوست نداشتنی، طبیعی نیست، مثل برخورد خانم جوانی که ماجرایش را در این بخش از گوناگون نمناک میخوانید.

 

 

تصمیم احمقانه زن جوان برای رفع ساس

خانم جوانی که نامش منتشر نشده است مثل هر روز سوار بر خودروی شخصی اش در حال حرکت بود که ناگهان متوجه وجود یک ساس روی صندلی شد. این صحنه به قدری او را دچار استرس و وحشت کرد که به سرعت خودرو را متوقف کرده و تصمیم به انجام یک واکنش تند گرفت، واکنشی که نزدیک بود به قیمت جانش تمام شود.

ساس

این خانم 31 ساله اهل میشیگان بدون توجه به خطر تصمیمش و موقعیتی که در آن قرار دارد یعنی داخل فضای بسته ی خودرو، سعی در نابود کردن ساس داشت. او به طرز ناباورانه برای خلاصی از شر آفت کوچک از آتش استفاده کرد.

روی ساس الکل و مواد ضدعفونی کننده ای که داخل خودرو به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا مرتب استفاده می کرد، داشت ریخت و سپس آن را به آتش کشید تا به خیال خودش ترکیب الکل و آتش، حشره ی مورد نظر را به طور کامل از بین ببرد. وجود الکل داخل محلول ضدعفونی کننده باعث شد تا آتش به سرعت داخل خودرو پخش شود. 

گویا هراس و وحشتی که با دیدن ساس در این زن ایجاد شده بود، بطور کامل ذهن او را درگیر کرده بود چراکه اصلا متوجه خطر موجود نبود و خیلی عادی به کارش یعنی به آتش کشیدن آن حشره داخل خودرو ادامه میداد تا اینکه به یکباره با وضعیت نامناسب ایجاد شده داخل خودرو متوجه اشتباهش شد. او بدون آنکه متوجه باشد شرایطی را ایجاد کرده بود که مثل خودسوزی در حال صدمه زدن به او بود و باید به سرعت برای نجات خود کاری انجام میداد.

خودسوزی

چیزی نمانده بود بخاطر یک ساس کوچک خودش را هم نابود کند، البته خودرو و خود این زن دچار سوختگی شدند اما با اقدام سریع و حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از پیشروی خسارات جدی و بیشتر جلوگیری کرد.

این زن جوان به دلیل سوختگی درجه 2 ایجاد شده در بدنش که در اقدامی مشابه خودسوزی برایش رخ داد به بیمارستان منتقل شد.