به گزارش پارس به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق در دو واحد تجاری در خیابان پیروزی، ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های ۳۱ و ۴۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه رخ داده است که در این طبقه دو باب مغازه یکی مربوط به فروش خشکبار و دیگری مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طبقه دوم این ساختمان نیز انبار فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی قرار داشت، گفت: شعله های آتش در حال سرایت به طبقه دو این ساختمان بود.

ملکی با اشاره به قرار داشتن تعداد زیادی اسپری و مواد آتش زا، افزود: انفجار پی در پی اسپری ها، عملیات آتش نشانان را با دشواری روبرو کرده بود، با این وجود عوامل آتش نشانی از چند جهت عملیات خود را آغاز کرده و پس از مدتی از سرایت حریق به طبقه بالایی جلوگیری کرده و شعله های آتش را مهار کردند.

وی با بیان اینکه عملیات آتش نشانان تا اطفای کامل حریق ادامه داشت، افزود: مالک یکی از این مغازه ها، پس از حضور در محل و مشاهده وضعیت به وجود آمده برای مغازه اش، دچار شوک شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خسارت مالی به جا مانده از این حریق را بالا ارزیابی کرد و به ایسنا گفت: خوشبختانه مورد فوتی و مصدومی به علت این حریق وجود نداشت و تنها مصدوم حادثه، مالک یکی از مغازه ها بود که دچار شوک شده بود.

به گفته ملکی، آتش نشانان در ساعت ۱۰: ۴۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

وی همچنین درباره علت این حادثه نیز گفت: علت قطعی وقوع این حریق از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.