به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که این روزها انتقادهای زیادی به ورود بازیگران به حیطه اجرا می شود، دانیال عبادی برای اولین بار در مسابقه «هفت در سه» اجرا را تجربه می کند. بخش‌هایی از گفت‌وگو با این مجری جدید تلویزیون را مرور می‌کنیم.

چه زمانی پیشنهاد اجرا در مسابقه «هفت در سه» به شما داده شد؟

عبادی: تابستان امسال غلامحسین بای، تهیه کننده این کار با من تماس گرفت و گفت که قرار است یک مسابقه ورزشی را کلید بزنند و دنبال یک مجری است که به خوبی بتواند شرکت کننده ها را همراهی کند.

چرا غلامحسین بای بین این همه بازیگر و مجری به شما این پیشنهاد را داد؟

عبادی: او پیش از اینکه به من پیشنهاد همکاری در این پروژه را بدهد از سابقه ورزشی ام خبر داشت و می دانست من علاقه شدیدی به ورزش دارم.

از سابقه ورزشی تان بیشتر بگویید؟

عبادی: من سالها عضو تیم ملی نونهالان و جوانان کاراته و ژیمناستیک بودم. چندین سال پیش ورزش حرفه ای در این دو رشته را کنار گذاشتم و تصمیم گرفتم به صورت انفرادی در رشته بدنسازی فعالیت کنم.

این روزها هم ورزش می کنید؟

عبادی: بله، هر روز حداقل یک ساعت و 30 دقیقه به صورت حرفه ای ورزش می کنم، زمانی که غلامحسین بای توضیح داد که برای این مسابقه یک مجری شاد و پر انرژی نیاز دارد. احساس کردم می توانم در این مسابقه خوب ظاهر شوم و به خودم قول دادم تمام تلاشم را برای تولید یک کار خوب و حرفه ای به کار بگیرم.اولین قدم دیدن لوکیشن و ارتباط بر قرارکردن با فضای مسابقه بود.

نقدهایی که درباره برنامه شما می شود را می خوانید؟

عبادی: بله، من به تازگی وارد حیطه اجرا شدم و بیشتر نقدها را مرور می کنم چون دوست دارم مشکلاتم را در عرصه اجرا را حل کنم. کسی که بگوید من در همه حیطه ها خوب هستم به نظرم اشتباه کرده است فقط می توانم بگویم دانیال عبادی همه سعی اش را می کند تا شور و انرژی را با هفت در سه به خانه ها بیاورد.

در خیلی از این نقدها عنوان شده است که چرا سلبریتی ها وارد حیطه مجری گری شده اند؟

عبادی: در اینجا یک سوال برای من پیش می آید، چرا مجریان بارها در عرصه بازیگری فعالیت کردند؟ خوب مشکل این کار چیست؟ به نظر من هیچ مشکلی ندارد که یک بازیگر اجرا را بازی کند. در نظر داشته باشید من در حال حاضر یک بازیگر مجری هستم.

خیلی ها اعتقاد دارد که اگر بازیگران اجرا را به عهده بگیرند باعث می شوند مجریان کم کار شوند. شما این موضوع را قبول دارید؟

عبادی: من بر این باور هستم که در عرصه هنر، هیچ کس نمی تواند جای کسی را تنگ کند اگر کسی استعدادی دارد باید از این پتانسیل استفاده کرد پس اگر یک بازیگر وارد حیطه اجرا شود جای کسی را تنگ نمی کند همان طور که یک مجری اگر بازیگر شود هیچ مشکلی ندارد. باور کنید اگر کسی در هر جایگاهی به اشتباه قرار گرفته باشد و آن جایگاه حقش نباشد مردم و مخاطبان زودتر از همه او را پس خواهند زد