به گزارش پارس نیوز، 

در این برنامه کارشناسانی چون روی کین، یان رایت، لی دیکسون و گری نویل حضور داشتند و پس از پایان بازی ابتدا بین روی کین و یان رایت و بعد از آن دیگران درگیری لفظی ایجاد شد زیرا ستاره سابق تیم ملی ایرلند معتقد بود انگلیس بیش از این بازی تنها به فینال فکر می کرد و انگار به نوعی خود را برابر کرواسی از پیش برنده می دانست.

هری کین در تفسیر بعد از بازی خود گفت: قبل از شروع این بازی تمرکز همگان روی دیدار فینال و بازی مقابل فرانسه بود اما من مدت ها قبل نیز به این موضوع اشاره کرده بودم اما شما تنها به دیدار پایانی و عبارت "فوتبال به خانه باز می گردد" فکر می کردید.

درگیری در برنامه تلویزیون بعد از حذف انگلیس! /عکس

در حال حاضر شما خوشحال نیستید اما پیش از بازی ذهن شما خیلی از واقعیت دور بود زیرا درگیر بازی فینال و جشن گرفتن های بعد از آن بودید و من درست فکر می کردم و شما نیاز به داشتید واقع گرایانه تر فکر کنید.

اما یان رایت خیلی سریع پاسخ داد و گفت: ما در مورد فینال صحبت نمی کردیم و فقط در حال شوخی و خنده با هم بودیم. ما از نتایج تیم ملی خوشحال بودیم و چرا نباید هیجان زده می شدیم؟

بعد از این جملات، یان رایت به تمسخر لهجه ایرلندی روی کین پرداخته و این عمل او با تشویق گری نویل نیز مواجه شد.

اما روی کین که از رفتار یان رایت عصبانی شده بود گفت: وقتی که آنها به فینال رسیدند هیجان زده می شدید زیرا این تازه نیمه نهایی بود. این رفتار مسخره است و شما یک مرد بالغ هستید که خودتان فوتبالیست بوده اید و می دانید رسیدن به این مراحل و حتی جام جهانی چقدر دشوار است پس باید ارام باشید.