به گزارش پارس نیوز، 

 امیراقبال شفیع فرزند مرحوم بهرام شفیع گزارشگر ورزشی و مجری تلویزیون صبح دیروز مهمان برنامه «در فراز الوند» در شبکه دو بود که در این برنامه درباره شایعه قصور پزشکی رخ داده تأثیرگذار در فوت پدرش گفت: اگر پزشکان در اتفاقی که برای پدرم رخ داد کمی دقت به خرج می‌دادند شاید اینگونه نمیشد.

شفیع در ادامه خاطرنشان کرد: پدر سرفه‌ می‌کردند و من ایشان را به درمانگاهی بردم که آنجا تشخیصشان بر سرماخوردگی پدر بود و از آنجا که من سواد پزشکی ندارم طبیعتاً به گفته پزشک اعتماد کردم و پدر را به منزل آوردم و صبح روز بعد پس از استراحتی کوتاه به بیمارستانی مراجعه کردیم که در آنجا پرونده پزشکی داشتند و جالب اینجاست که آنجا هم تشخیصی که داشتند سرماخوردگی بود در حالیکه ساده‌ترین کاری که میشد کرد این بود که با توجه به پرونده پدرم در آن بیمارستان میشد احتمالی بر مشکل قلبی داد.

وی افزود: حدود 4 یا 5 سال پیش پدرم یک ایست قلبی داشتند که آن زمان به لطف خدا سلامتی خود را دوباره به دست آورد. اما اگر این بار این سهل‌انگاری‌ها صورت نمی‌گرفت و کمی دقت چاشنی کار می‌شد شاید من امروز اینجا حضور نداشتم ولی ما همیشه باید تسلیم خواسته خداوند باشیم.

شفیع در ادامه این برنامه اظهار داشت: ما به سه پزشک مراجعه کردیم و هر سه پزشک تشخیص به سرماخوردگی دادند و کل این ماجرا 18 ساعت به طول انجامید که در نهایت منجر به فوت پدرم شد. بهرام شفیع در سن 62 سالگی بسیار قبراق و سرحال بود و از این جهت که با عزت از دنیا رفت خوشحالم.

گفتنی است بهرام شفیع 17 مهر 1397 بر اثر حمله قلبی در بیمارستان بهمن تهران درگذشت.