به گزارش پارس نیوز، 
 
آرنولد شوارتزنگر 71 ساله و لیندا همیلتون 62 ساله 34 سال بعد از ساخت اولین ترمیناتور بهم پیوستند.

لیندا همیلتون سال 1984 (34 سال پیش) در فیلم سفر در زمانی  ترمیناتور با آرنولد شوارتزنگر همبازی زد. حالا بعد 34 سال این دو سر صحنه فیلم ترمیناتور 6 بهم پیوستند.

لیندا در قسمت دوم ترمیناتور نیز که سال 1991 منتشر شد بازی کرد، اما در فیلم سوم رستگاری ترمیناتور که 2009 پخش شد کشته شد و فقط صدایش در فیلم پخش شد.

حالا این دو بازیگر قدیمی در ترمیناتور 6 با هم همبازی شده اند.

آرنولد روز چهارشنبه عکسی از خود و لیندا مربوط به دومین فیلمشان را منتشر کرد و کنار آن جدیدترین عکس خودشان را نیز گذاشت.

 

آرنولد شوارتزینگر و لیندا همیلتون به فاصله 34 سال

او زیر عکس نوشت:  دوست قدیمی ام لیندا تولدت را تبریک می گویم. یکی از بهترین همبازی های من، یک شرور واقعی، و یک انسان شگفت انگیز. همیشه می خواستم دوباره بهم بپیوندیم.

حالا لیندا برگشته! این بازیگر 62 ساله (سمت راست) که حالا 62 سال دارد باوجود اینکه در قسمت سوم ترمیناتور کشته شد، اما دوباره در قسمت 6 فیلم بازی می کند. لیندا اولین بار در نقش سارا کانر در فیلم بازی می کرد.

 

لیندا همیلتون در ترمیناتور 6

 

 

لیندا همیلتون دراولین قسمت ترمیناتور

جدیدترین مجموعه ترمیناتور قرار است نوامبر 2019 اکران شود. بازیگرانی که تازه به فیلم پیوسته اند عبارتند از مکینز دیوید، دیه گو بونتو، گابریل لونا و ناتالیا رینیز.

 

لیندا همیلتون در ترمیناتور 6

کارگردان اولین ترمیناتور جیمز کامرون بود که آن زمان با لیندا ازدواج کرده بود و ازدواجشان دو سال طول کشید 1997 تا 1999. جیمز حالا با ستاره تایتانیک سوزی آمیس ازدواج کرده و صاحب سه فرزند هستند.