کشور افریقای جنوبی کشوری در سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس هند می باشد و در جنوب قاره  افریقا قرار گرفته است. پرجمعیت ترین شهر این کشور ژوهانسبورگ نام دارد که خود از بهترین شهر های گردشگری در این کشور محسوب می شود.

به کشور آفریقای جنوبی کشور رنگین کمان نیز میگویند. برا خواندن مطالبی در مورد تور آفریقای جنوبی و همچنین تور ترکیه به سایت سفر باتو مراجعه کنید.

آب و هوا

به دلیل اینکه افریقای جنوبی کشوری ساحلی می باشد به طور کلی آب و هوای این کشور معتدل می باشد. در سواحل این کشور در بیشتر اوقات سال بارندگی است.

بهترین زمان سفر به افریقای جنوبی

بیشتر اوقات سال برای سفر به این کشور مناسب است. تابستان های افریقای جنوبی گرم است اما آزار دهنده و غیر قابل تحمل نیست ولی به ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای سفر فصل زمستان را انتخاب نمایید چرا که در این زمان شهر خلوت تر شده و هتل ها نیز ارزان می شوند. بیشتر بخوانید: آفر تور ارمنستان

جاذبه های گردشگری

شهر ژوهانسبورگ

این شهر از شهر های مهم و محبوب افریقای جنوبی می باشد و دارای جاذبه ها و دیدنی های فراوانی می باشد. این شهر علاوه بر جاذبه های طبیعی دارای کافه‌ها ، رستوران‌ها و گالری‌های فوق العاده و مدرن و دیدنی می باشد.

1111

 شهر کیپ تاون

این شهر بزرگترین شهر آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ می باشد که بهترین و محبوب ترین شهر در  قاره افریقا است. این شهر که به"مادر سیتی" نیز معروف است دارای سواحل بی نظیر، طبیعت بکر، حیات وحش فوق العاده می باشد.

 

222

سان سیتی

در استان شمال غربی افریقای جنوبی بین رودخانه ایلندز و کوههای پیلانسبرگ دهکده ای به نام سان سیتی قرار گرفته است که امکانات تفریحی و گردشگری بسیار خوبی را ارائه می دهد.  این مکان دارای هتل های بسیار لوکس و شیک و بسیار گران می باشد. ۴ هتل پالاس، کاسکاداس، سان سیتی و کاباناس از جمله هتل های معروف این منطقه می باشند. مطالب بیشتر در مورد تور تایلند و همچنین تور ارزان دبی را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

333

پارک ملی کروگر

این پارک که از بزرگترین پارک های ملی قاره افریقا می باشد، در دو استان لیمپوپو و پومالانگا قرار گرفته است. این پارک یکی از معروف ترین پارک های سافاری در سراسر دنیا می باشد و دو میلیون هکتار مساحت دارد. در این پارک این امکان برای گردشگران وجود دارد که سفری چند ساعته با ماشین در این پارک داشته باشند و از نزدیک شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن افریقایی را از نزدیک مشاهده کنند.

444

تماشای نهنگ ها

تماشای نهنگ ها را از دست ندهید. سواحل افریقای جنوبی جزء معدود سواحلی هستند که شما به راحتی می توانید از نزدیک مشاهده نمایید.  در ماه های سپتامبر و اکتبر که نهنگ ها در حال مهاجرت می باشند منظره ی شگفت انگیزی را برای گردشگران بوجود می آورند.

5555

تماشای پنگوئن ها

در فاصله ی 30 دقیقه ای از شهر کیپ تاون در ساحلی که به "ساحل تخته سنگ" معروف است، بیش از 200 پنگوئن درحال انقراض زندگی می کنند. قدمت تخت سنگ های این ساحل به 450 میلیون سال می رسد. این ساحل مکانی محافظت شده می باشد و شما با خیال راحت به همراه خانواده و فرزندانتان می توانید اوقات خوشی را بگذرانید و به پنگوئن ها نزدیک شوید و با آنها شنا کنید.

666

روت گاردن

در امتداد ساحل جنوب شرقی این  کشور جاده ای به نام "جاده جنگلی" یا همان "گاردن رود" قرار گرفته است که حدود ۲۰۰ کیلومتر طول دارد. این جاده منحصر به فرد که از نمادهای افریقای جنوبی است محبوب ترین جاذبه ی گردشگری افریقای جنوبی میباشد. رپورتاژ خبری توسط سایت سئو جاینت تهیه شده است.

غذا

در سفر به افریقا حتما بهترین غذاهای این کشور را امتحان کنید. در اینجا  10 غذای محبوب و برتر این کشور را معرفی می کنیم.

  1. خوراک گوشت بوبوتی Beef Bobotie))
  2. پپ Pap))
  3. بوئرورس (Boerewors)
  4. آپریکوت Apricot))
  5. پودینگ مالوا  (Malva pudding)
  6. خوراک مرغ و کاری دوربان (Durban Chicken Curry)
  7. پوتجیکو (Potjiekos)
  8. تارت شیر
  9. چاکالاکا (Chakalaka)
  10. بیلتونگ (Biltong)