امیر کویت روز جمعه گفت که در راستای تقویت همبستگی کشورهای عربی ، منتظر نشست بعدی شورای همکاری خلیج فارس در عربستان است.

شبکه العربیه عصر امروز جمعه گفت که «نواف الاحمد الجابر الصباح» نسبت به نشست سران شورای همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) که قرار است، پنجم ژانویه در شهر «العلا» در عربستان سعودی برگزار شود، ابراز خوشبینی کرد.

الجابر الصباح تاکید کرد که اجلاس سران شورای همکاری به دنبال تقویت همبستگی میان کشورهای عربی برای مقابله با چالش‌هایی است که منطقه با آن روبروست.

العربیه گزارش داد که امیر کویت ظهر امروز با «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه این کشور در کاخ «یمامه» دیدار کرد تا از نتایج دیداری که این وزیر کویتی از چند کشور شورای همکاری داشته و پیام مکتوب امیر کویت را به آنها تقدیم کرده است، مطلع شود.

امیر کویت در این دیدار نسبت به نتایج سفر دوره‌ای وزیر خارجه این کشور به چند کشور عضو شورای همکاری در آستانه برگزاری اجلاس سران شورای همکاری ابراز خرسندی کرد.

نواف الاحمد الجابر الصباح چهار پیام مکتوب خود را به ترتیب برای رئیس امارات، پادشاه بحرین، امیر قطر و در آخر برای سلطان عمان فرستاده است که به گزارش العربیه محتوای آن تازه ترین تحولات منطقه و جهان و همچنین روابط میان کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) است.