«ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که مقاومت در تصمیم‌گیری و پاسخ به هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی یکپارچه و متحد است.

وی در مصاحبه با شبکه المیادین تصریح کرد که اگر آسیبی به «ماهر الأخرس» اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی وارد شود، مقاومت بهای آن را تعیین خواهد کرد و شاخه‌های مقاومت در میدان آماده پاسخ هستند.

رژیم صهیونیستی در تاریخ ۲۷ جولای گذشته ماهر الاخرس را بدون محاکمه دستگیر کرد که این مسئله باعث شد او دست به اعتصاب غذا بزند و تا به امروز بیش از هفتاد روز است که از اعتصاب وی می‌گذرد.

ابومجاهد با اشاره به ارسال پیام‌هایی برای همه طرف‌ها جهت نجات این اسیر فلسطینی تأکید کرد که اگر این اسیر نجات پیدا نکند مقاومت با موشک پاسخ خواهد داد و اگر این اسیر فلسطینی آزاد نشود، مقاومت به وظایف خود عمل خواهد کرد اما با این حال ما هنوز پاسخی برای خواسته این اسیر دریافت نکردیم.

او همچنین گفت که زمان در حال اتمام است و سکوت مقاومت نیز هرگز طولانی نخواهد بود بلکه پاسخ یکپارچه‌ای خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه تا به الان هیچ پیشرفتی درباره الأخرس حاصل نشده است، تصریح کرد که الأخرس همچنان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و ما نیز متعهد به دفاع از اسرا هستیم.

ابومجاهد خواسته این اسیر را به حق دانست و گفت که این خواسته همه ملت فلسطین است و ما ملزم هستیم به هر گونه جنایت اسرائیلی پاسخ دهیم.

او همچنین عادی‌سازی روابط بسیاری از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را به منزله خنجرهای سمی برای نقض حقوق ملت فلسطین دانست و بر اتحاد و یکپارچگی برای مقابله با این خائنان و جنایتکارانی که به عادی کردن روابط با این رژیم روی آورده‌اند، تأکید کرد.

ابومجاهد گفت که مقاومت و موشک‌های آن آماده یاری تمامی اسرای فلسطینی است.