حسین عسگری ، در مورد قضاوت محمدتقی جعفری در نیمه دوم بازی  پرسپولیس و النصر اظهار داشت: بازی در نیمه دوم بسیار سنگین‌تر بود و داور به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد. امیری به دلیل خطایی که انجام داد نباید کارت زرد می‌گرفت اما در نیمه اول او خطایی داشت که داور می‌توانست او را با کارت زرد جریمه می‌کرد.

وی افزود: در یک صحنه از نیمه دوم توپ برگشتی به دست بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه برخورد کرد که داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد و هیچ پنالتی برای النصر رخ نداد. اما احسان پهلوان خطایی کرد که حداقل جریمه‌اش کارت زرد بود و اگر خطای او شدت بیشتری داشت داور می‌توانست او را با کارت قرمز جریمه کند این خطا مثل خطایی بود که ماشاری پف روی کامیابی‌نیا در بازی پرسپولیس و پاختاکور مرتکب شد. البته احسان پهلوان شدت خطایش کمتر از آن بود و حداقل جریمه‌اش کارت زرد بود.

عسگری گفت: متأسفانه ما ایرانی‌ها به خصوص گزارشگر مجری تلویزیون عادت جوسازی علیه داور داریم خب قطعاً ما پرسپولیس را بیشتر از این داور دوست دارم اما باید کلاه خود را قضای کنیم و بدانیم که داور قضاوت یکنواختی را انجام داده و اگر اشتباهی هم داشته اشتباهات یکسویه نبوده است. یکی از مهم‌ترین مسائل در داوری این است که داور قضاوت یکنواختی داشته باشد. البته در دقیقه 88 بشار رسن به دلیل شبیه‌سازی که انجام داد می‌توانست کارت زرد از داور بگیرد که داور این کار را نکرد و در کل قضاوت داور سنگاپوری خوب بود.