به گزارش پارس نیوز، 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی فاش کرد که «یوسی کوهن» رئیس موساد، در سال گذشته میلادی بارها به عربستان سفر کرده و با مقامات سعودی دیدار کرده است.

طبق این گزارش، در ماه ژوئن گذشته نیز وی با رؤسای سازمان‌های اطلاعاتی عربستان، مصر، اردن و تشکیلات خودگردان در نشستی که دولت آمریکا ترتیب داده بود، دیدار کرده بود.

این شبکه در خبر دیگری به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد که دولت سعودی تجار صهیونیست را از داشتن ویزا برای سفر به عربستان معاف کرده است تا به هنگام ورود به این کشور، نیازی به ارائه ویزا به مأموران فرودگاه نداشته باشند.

این روزنامه آمریکایی امروز در گزارش دیگری از تحرکات مخفیانه عربستان سعودی برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی و همچنین سفرهای مکرر مشاور نزدیک «محمد بن سلمان» به تل‌آویو خبر داد.

به نوشته وال استریت ژورنال، قتل «جمال خاشقچی» تلاش‌های ریاض و تل‌آویو را برای عادی‌سازی روابط با مانع روبه‌رو کرده است.

چند منبع مطلع به این روزنامه گفته‌اند: «ژنرال احمد العسیری (فرمانده نظامی- اطلاعاتی نزدیک به بن سلمان) در چندین نوبت محرمانه  به اسرائیل سفر کرده و از این حیث، او بلندپایه‌ترین مقام سعودی بوده که به خاک این کشور پا گذاشته است. تمرکز سفرهای او روی چگونگی انتفاع پادشاهی (عربستان سعودی) از فناوری‌های نظارتی (جاسوسی) پیشرفته اسرائیل بود».