به گزارش پارس نیوز، 

رسانه های رژیم صهیونیستی با اشاره به استقرار گسترده نظامیان این رژیم در شهر رام الله در کرانه باختری اعلام کردند: عملیات تیراندازی امروز یکی از خطرناکترین عملیات هایی است که طی سالیان اخیر رخ داده است.

از سوی دیگر کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از کشته شدن نظامی سوم رژیم صهیونیستی که در جریان تیراندازی امروز به شدت زخمی شده بود خبر دادند و گزارش دادند که حال نظامی چهارمی نیز وخیم گزارش شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد: دو نظامی اسرائیلی بر اثر تیراندازی به سوی صهیونیستها در رام الله کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شده اند و یکی از فلسطینی هایی که دست به این عملیات زده بود، شهید شده است.

المیادین اعلام کرد که تیراندازی که از فاصله بسیار نزدیک به شهرک نشینان صهیونیست انجام شده است.

خبرنگار المیادین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر البیره و محله البالوع نزدیک به آن در کرانه باختری خبر داد.

در همین حال روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: اعضای گروهی که عملیات عوفرا را در روز یکشنبه گذشته انجام دادند بازداشت نشده اند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست یک شهرک نشین را به ظن اینکه یکی از عوامل تیراندازی امروز بوده را کشتند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه صنعتی رام الله و کوه مشرف به آن به دنبال عاملان تیراندازی هستند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عاملان تیراندازی هنوز سلاح را در اختیار دارند و اگر با اسرائیلی ها روبرو شوند به سوی آنها تیراندازی خواهند کرد.

لیونی: اوضاع در کرانه باختری بسیار بحرانی است

در همین حال تزیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به کابوسی که صهیونیستها در کرانه باختری با آن روبرو هستند گفت: اوضاع در کرانه باختری بسیار بحرانی است و این باید متوقف شود و در طرح امنیتی اسرائیل تجدید نظر شود.

لیبرمن: این عملیات بسیار هولناکی است

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی نیز گفت: این عملیات بسیار هولناکی است. این عملیات و عملیات عوفرا نتیجه ناتوانی مستقیم کابینه در جنگ ضد حماس در غزه است.

از سوی دیگر مری زیگیو وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی که به شدت از عملیات موفق ضد صهیونیستی در رام الله خشمگین است خواهان ترور رهبران حماس پس از عملیات در کرانه باختری شد.

وی مدعی شد: در صورتی که ما سرافعی را بکوبیم و رهبران حماس را هدف قرار دهیم، آنها خواهند فهمید که قواعد بازی تغییر کرده است.

آماده باش صهیونیستها در قدس اشغالی

همزمان خبرنگار المیادین اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به ویژه بخش قدیمی آن در حال آماده باش به سر می برند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ۲۲ نفر از ساکنان قدس را بازداشت کرده اند که بیشتر آنها را اسیران آزاد شده تشکیل می دهند.

رژیم صهیونیستی پیکر شهید مجد ابوطیر عامل عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستها در قدس را تحویل نمی دهند.

مجد ابوطیر بامداد امروز دست به عملیات شهادت طلبانه زد.