به گزارش پارس نیوز، 

«مهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی با حمایت از مواضع «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: هیچ سیاستمداری کامل نیست و ممکن است اشتباه کند، مهم این است که انسان بعد از فهمیدن اشتباهاتش آنها را انجام ندهد و با تغییر موضع خود به نفع مردم کار کند.

وی تصریح کرد: در مالزی نیز گاهی ما با تغییر سخنان خود تلاش می کنیم که به نفع مردم کار کنیم و این گونه اتفاقات عادی است.

مهاتیر محمد اضافه کرد: دست برداشتن از سخنان غلط نشان دهنده ضعف شخصیت انسان نیست وبلکه این کار خوبی است که همه سیاستمداران باید آن را انجام دهند.

نخست وزیر مالزی با حمایت از همتای پاکستانی خود گفت: سخن عمران خان در مورد تغییر دیدگاههایش در صورت لزوم اشتباه نیست و این اتفاق باید رخ بدهد تا پاکستان پیشرفت کند.

این در حالی است که احزاب اپوزیسیون پاکستان با انتقاد از سخنان «عمران خان» در خصوص تغییر برخی مواضع در صورت لزوم اعلام کردند: این نشان دهنده ضعف عمران خان است و او شکست را پذیرفته است.

عمران خان درسومین سفر خارجی خود به مالزی رفته و با مهاتیر محمد دیدار و گفتگو کرد، وی تاکید کرده بود برای استفاده از تجربیات مهاتیر محمد به مالزی سفر می‌کند.

رئیس حزب تحریک انصاف با مثبت ارزیابی کردن سفرش تاکید کرد: ما به تجربیات کشورهایی چون چین و مالزی احتیاج داریم تا بتوانیم با فساد اقتصادی کشورمان مبارزه کنیم و حق مردم را به آنان بازگردانیم.