به گزارش پارس نیوز، 

رسانه‌های ترکیه بخش‌هایی از نوار صوتی مربوط به حوادث کنسولگری عربستان سعودی در استانبول پس از ورود جمال خاشقجی به آنجا را منتشر کردند.

الجزیره در ادامه افزود: چهار نفر از اعضای جوخه اعدام سعودی در بخش الف کنسولگری از وی استقبال کردند و یکی از آنها دست وی را گرفت که با اعتراض خاشقجی روبرو شد سپس پیش از انتقال خاشقجی به بخش دفاتر اداری، مشاجره ای بین آنها درگرفت.

امروز یک منبع ترکیه‌ای آگاه از جریان تحقیقات در خصوص قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول فاش کرد به علت لجاجت عربستان و مخالفت آن با برملا کردن نام کسی که دستور اجرای قتل را صادر کرده است، به زودی فایل‌های صوتی درباره این جنایت در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

این منبع به الخلیج آنلاین گفت: فایل‌هایی که منتشر خواهد شد شامل بخش‌هایی از گفتگو‌های رد و بدل شده پیش از جنایت، ضرب و شتم خاشقجی و سپس کشتن او و همچنین بخش‌هایی از گفتگو میان افراد تیم ترور سعودی و برخی تماس‌های صورت گرفته بین این تیم و دفتر محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی می‌باشد.

جمال خاشقجی روز دوم اکتبر پس از مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد. مقامات ارشد عربستان و بخصوص محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) مدعی شدند خاشقجی پس از انجام کارهای اداری خود کنسولگری عربستان را ترک کرده است. با این حال ریاض پس از نزدیک به سه هفته به کشته شدن خاشقجی در درون کنسولگری این کشور اذعان کرد و علت آن را درگیری او در داخل کنسولگری عنوان کرد.