به گزارش پارس نیوز، 

به تازگی گزارش شده است که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا درباره وفاداری «مایک پنس»، معاون خود دچار تردید شده و درباره این مسئله بارها از مشاوران خود پرسش کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز نخستین بار این مطلب را منتشر کرد و نوشت: دونالد ترامپ بارها درباره وفاداری مایک پنس از مشاورانش پرسش کرده است به گونه‌ای که همه مشاوران ترامپ هم اکنون می‌دانند اینگونه پرسش‌ها نشان می دهد رئیس جمهور آمریکا از پنس آزرده شده است.

به نوشته نیویورک تایمز، بیشتر افراد داخل کاخ سفید از مایک پنس حمایت کردند؛ اما تعدادی از مشاوران او هم چنین نظری نداشتند. همچنین تعدادی از مشاوران ترامپ گفته اند که او (ترامپ) نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را به عنوان جایگزین احتمالی برای مایک پنس در نظر گرفته است.

زمانی که نیکی هیلی سمت خود به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل را در ماه اکتبر ترک کرد، رئیس جمهور آمریکا به تحسین و تمجید از او پرداخت. به دنبال استعفای هیلی، گمانه زنی ها درباره علت این اقدام او آغاز شده است. با وجود اینکه نیکی هیلی مسائل خانوادگی را دلیل کناره گیری خود اعلام کرد برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که او احتمالا به دلیل متهم شدن به نقض قوانین کاری از سمت خود استعفا کرده است.

دونالد ترامپ اوایل ماه جاری میلادی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که مایک پنس شریک انتخاباتی او برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 خواهد شد. ترامپ گفته بود: خب من از او درخواست نکردم، اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. مایک ممکن است شریک انتخاباتی من شوی؟

در این لحظه مایک پنس سری به نشانه تأیید تکان داد که با تشویق کارکنان کاخ سفید روبرو شد.

این درحالی است که تاکنون مشخص نشده است آیا این صحبت های رئیس جمهور آمریکا درباره انتخاب مایک پنس به عنوان شریک انتخاباتی‌اش واقعیت داشته است یا خیر.