به گزارش پارس نیوز، 

فواد چودهری، وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان، در واکنش به انتشار خبرهایی درباره ورود یک هواپیمای اسرائیلی به اسلام آباد گفت این کشور هیچ گفتگوی محرمانه‌ای با هند و اسرائیل نداشته است.

به نوشته روزنامه القدس العربی، فواد چودهری در پاسخ به توئیت احسان اقبال، وزیر کشور سابق پاکستان، در خصوص اخباری مبنی اینکه چند روز پیش یک هواپیمای اسرائیلی وارد اسلام آباد شده است، گفت: دولت به هیچ وجه گفتگوی محرمانه ای با هند و اسرائیل نخواهد داشت. چودهری افزود: ما هیچ گفتگوی محرمانه ای نه با ناریندا، مودی نخست وزیر هند و نه با اسرائیل خواهیم داشت.

این در حالی است که یک روزنامه نگار اسرائیلی اوایل این هفته در پیامی توئیتری گفت: یک هواپیما از تل آویو به سوی اسلام آباد رفته است، پیامی که موجی از واکنش‌ها را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت. آوی ایساشاروف سردبیر روزنامه اسرائیلی هآرتص در پیامی توئیتری مدعی شد: این هواپیما به طور مستقیم به اسلام آباد نرفته است؛ بلکه ابتدا برای مدت کوتاهی در عمان فرود آمده است تا این طور به نظر برسد که این پرواز از عمان به اسلام آباد صورت گرفته است، نه از تل آویو به اسلام آباد.

این پیام توئیتری شایعات گسترده ای را در شبکه های اجتماعی در پی داشت و احسان اقبال، وزیر کشور سابق پاکستان، یکی از افرادی بود که برای دریافت توضیح از دولت درباره این مسئله، تلاش بسیار کرد.