به گزارش پارس نیوز، 

شبکه المیادین گزارش داد: منابع ترکیه‌ای روایت جدیدی را که عربستان سعودی امروز درباره قتل جمال خاشقجی در داخل کنسولگری عربستان در استانبول، اعلام کرد رد می‌کنند.

محمود واثق، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در استانبول، درباره موضع ترکیه در برابر روایت جدید سعودی‌ها از ماجرای قتل جمال خاشقجی گفت: سخنان مسئولان ترکیه‌ای نشان می‌دهد تا حد زیادی روایت جدید سعودی‌ها را هم از ماجرای قتل خاشقجی، زیر سوال می‌برند. به نظر می‌رسد ترکیه این روایت از ماجرای قتل خاشقجی را نپذیرفته است.

وی افزود: دادستانی ترکیه می‌گوید شواهد و مدارکی در اختیار دارد که ثابت می‌کند قتل خاشقجی در داخل کنسولگری، از قبل برنامه ریزی شده بود و تیم سعودی با همین ماموریت وارد استانبول شده بود. دادستانی استانبول می‌گوید به تحقیقات خود ادامه می‌دهد تا همه جزئیات قتل خاشقجی مشخص شود و در زمان مناسب، نتیجه تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: بازجویی از سی و پنج نفر دیگر از کارکنان ترکیه‌ای کنسولگری عربستان و خانه کنسول در استانبول صورت خواهد گرفت. روز گذشته بازجویی از بیست و پنج نفر از این کارکنان صورت گرفت. پس از تکمیل همه بخش‌های تحقیقات، نتیجه نهایی تحقیقات اعلام خواهد شد. پیش بینی می‌شود جسد خاشقجی به یکی از جنگل‌های اطراف استانبول منتقل شده باشد. دادستانی ترکیه اصرار دارد که بر آنچه در داخل کنسولگری عربستان رخ داده است، سرپوش نخواهد گذاشت.