به گزارش پارس نیوز، 

رئیس جمهوری آمریکا در دو پیام توئیتری جداگانه بار دیگر تلاش کرد از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مشهور و منتقد عربستانی، حمایت کند.

دونالد ترامپ در پیام‌های توئیتری دوگانه خود نوشت که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی هرگونه اطلاع از آنچه در کنسولگری عربستان در استانبول رخ داده است را کاملا رد کرده است.

به گفته ترامپ، بن سلمان در شرایطی این سخنان را تلفنی با رئیس جمهوری آمریکا در میان گذاشته است که مایک پامپئو، وزیر خارجه ایالات متحده در ریاض و در کنار وی حضور داشت.

به نوشته دونالد ترامپ، محمد بن سلمان، طی تماس تلفنی‌اش گفته است که تحقیقاتی را آغاز کرده و آن را گسترش خواهد داد و تحقیقاتی کامل و تمام عیار در این ماجرا انجام خواهد شد.

ترامپ گفته است که پاسخ‌ها به زودی به دست می‌آید.

جمال خاشقجی دوم اکتبر برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌گفته نامزدش که منتظر او بوده، دیگر از ساختمان بیرون نیامد. مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که این نویسنده و روزنامه‌نگار 59ساله از کنسولگری خارج شده است، اما رسانه‌ها گزارش‌هایی مبنی بر به‌قتل رسیدن و تکه تکه شدن جسد او در کنسولگری عربستان منتشر کرده‌اند.