به گزارش پارس نیوز، 

«ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهور آمریکا که در ادامه تور آفریقایی خود به مصر سفر کرده در بازدید از اهرام ثلاثه، با اشاره به توئیت های «دونالد ترامپ» گفت: من همیشه با توئیت های او موافق نیستم.

این برای اولین بار نیست که اختلافات میان دونالد ترامپ و همسرش در رسانه های منعکس می شود. برای مثال چندی قبل ملانیا ترامپ با لایک یک توئیت، پرده از اختلافات زناشویی خود با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برداشت.

ترجمه توئیت فوق به زبان فارسی چینین است: این طور که مشخص است، تنها دیواری که ترامپ به وجود آورده است، دیوار بین خود و بانوی اول آمریکا است.

به عقیده برخی از کاربران شبکه اجتماعی، ملانیا ترامپ با لایک کردن این توئیت به طور عمد خواهان توجه دیگران به وی بوده است. برخی دیگر نیز بر این عقیده هستند که بانوی اول آمریکا از این طریق درخواست کمک نموده است.

و یا در موردی دیگری دونالد ترامپ که از حمایت ملانیا نسبت به «لبرون جیمز» بسکتبالیست مشهور آگاه شده است، شدیدا به این موضوع واکنش نشان داد چراکه ورزشکار مذکور مورد انتقاد رئیس جمهور آمریکاست و اصلا از او خوشش نمی آید.

بنا به گفته سخنگوی ملانیا این بسکتبالیست اقدامات قابل توجهی در حمایت از کودکان انجام داده و به همین دلیل در نظر همسر ترامپ  از محبوبیت خاصی برخوردار است.

دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود لبرون جیمز را به شدت مورد انتقاد قرار داده و درباره مصاحبه ای که «دان لمون» از شبکه تلویزیونی CNN با این بسکتبالیست حرفه ای انجام داده نوشته است: احمق‌ ترین شخصیت در تلویزیون یعنی دان لمون است زیرا با مصاحبه‌اش باعث شد که جیمز فردی باهوش به نظر برسد.