به گزارش پارس نیوز، 

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، معترضان یمنی در این تظاهرات ضمن سر دادن شعار‌هایی علیه دولت مستعفی این کشور خواستار سرنگونی آن شدند.

تظاهرکنندگان که در خیابان "جمال" در مرکز شهر تعز تجمع کرده بودند ضمن سر دادن شعار "از امروز به بعد دیگر نه دولتی وجود خواهد داشت نه ائتلافی"، تصاویری از عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن و ملک سلمان عبدالعزیز، پادشاه عربستان را پاره کردند.

معترضان همچنین با آتش زدن لاستیک برخی از خیابان‌های تعز را مسدود کردند.

در همین راستا، ساکنان محلی نیز اعلام کردند که اغلب مغازه داران نیز با آغاز تظاهرات در اعتراض به کاهش ارزش پول و افزایش قیمت‌ها مغازه‌های خود را بستند.

اهالی تعز نسبت به کاهش ارزش ریال یمن، افزایش قیمت‌ها در سایه سکوت دولت مستعفی این کشور و همچنین تداوم بحران بنزین و گاز ابراز نارضایتی کردند.

این افراد گفتند: ما از فقر و قطعی حقوق رنج می‌بریم و کاهش ارزش ریال منجر به افزایش میزان قحطی در کشور خواهد شد. مردم از گرسنگی می‌میرند و در مقابل دولت سکوت کرده و جنگ همچنان ادامه دارد.

ریال یمن اخیرا با کاهش ارزش چشمگیری مواجه شده، طوری که در حال حاضر هر یک دلار معادل ۷۵۰ ریال و یک ریال عربستان نیز معادل ۲۵۰ ریال یمن مبادله می‌شود.