به گزارش پارس نیوز، 

بعد از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله درباره کردها این سخنان وی مورد استقبال آنها واقع شده است.

در همین راستا "ریزان حدو" مشاور رسانه‌ای یگان‌های حمایت مردمی کرد در عفرین در گفت‌وگو با شبکه خبری المنار گفت که ما جز راستگویی چیزی از نصرالله ندیده‌ایم و راستگویی چیزی است که حتی دشمنان وی پیش از دوستانش بر آن صحه می‌گذارند.

وی از دعوت نصرالله از کردها برای عدم دل بستن به واشنگتن و گفت‌وگو با دولت سوریه تمجید کرد و گفت: من با نظر نصرالله درباره دشمنی آمریکا با کردها کاملا موافق هستم. 

حدو افزود: ترکیه عضو پیمان ناتو است و آمریکا عملا رهبر پیمان ناتو است بنابراین آمریکا با ترکیه برای اشغال عفرین تبانی کرده است و ناتو به رهبری آمریکا در تجاوز به عفرین که اکثریت ساکنان آن کردهای سوریه هستند شریک است.

وی اظهار داشت: اگر آمریکا معترض معادله شرق فرات و غرب  فرات است پس سکوت خود را در زمان تجاوز ترکیه به عفرین توجیه کند! چرا آمریکا از حمله جنگنده‌های ترکیه به مقرهای یگان‌های حمایت مردمی کرد در سال 2017 میلادی جلوگیری نکرد؟

حدو درباره موضوع ادلب و هیاهویی که واشنگتن و همپیمانان آن به منظور توقف عملیات ارتش سوریه و همپیمانان آن در ادلب به راه انداخته‌اند گفت: واشنگتن و همپیمانانش برای حمایت از تروریست‌ها در ادلب تلاش می‌کنند.