به گزارش پارس نیوز، 

وب‌سایت فارن‌پالیسی درگزارشی فاش کرد رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از آزادسازی مناطق جنوبی سوریه و جلوگیری از نزدیک‌شدن ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی حمایت‌های گسترده مالی و نظامی از گروه‌های تروریستی انجام داده است.

فارن‌پالیسی به نقل از ده‌ها سرکرده و فرمانده ارشد گروه‌های تروریستی افزود  اسرائیل به منظور جلوگیری از حضور ارتش سوریه در مناطق جنوبی و نزدیکی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی، طی سالهای اخیر طی برنامه مخفیانه‌ای به دست‌کم 12 گروه تروریستی در جنوب سوریه کمک مالی و نظامی کرده است. این کمکها تا ماه ژوئیه امسال ادامه داشته است.

به گفته این عناصر ارشد تروریستی، تسلیحات نظامی رژیم صهیونیستی که در اختیار آنها قرار داده بود شامل تفنگهای تهاجمی،  مسلسل، توپخانه و خودروهای زرهی بوده و سازمانهای امنیتی این رژیم از طریق سه گذرگاه در جولان اشغالی در اختیار آنها قرار داده است.

این عناصر تروریستی که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، می‌افزایند اسرائیل همچنین ماهیانه 75 دلار به هر نفر پرداخت می‌کرد و افزون بر این مبالغ زیادی پول در اختیار گروه‌های تروریستی قرار داده تا سلاحهای موردنیاز خود را از بازارهای سیاه در سوریه خریداری کنند.

به نوشته فارن‌پالیسی، اسرائیل تاکنون تلاش کرده تا رابطه خود را با این گروه‌های تروریستی مخفی کند. گرچه پیش از این نیز گزارشهایی درباره کمک تسلیحاتی اسرائیل به عناصر تروریستی در جنوب سوریه منتشر شده بود، اما گفتگوی مستقیم فارن‌پالیسی با اعضای این گروه‌ها مفصل‌ترین جزئیات را درخصوص این برنامه مخفی ارائه می‌کند.