به گزارش پارس نیوز، 

کیم ایویی کیوئم سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی امروز یکشنبه در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد جزئیات لجستیکی سومین دیدار سران دو کره احتمالا فردا دوشنبه در نشست مقامات عالیرتبه مشخص خواهد شد.

وی گفت: ما انتظار داریم تاریخ، محل و شمار هیات‌های دو طرف در راستای نشست رهبران دو کشور که در روستای مرزی پانمونجوم برگزار شد، در نشست دوشنبه مشخص شود.

این که سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی به اعلامیه پانمونجوم و نفرات هیات کره جنوبی اشاره کرد این گمانه زنی را مطرح کرده است که احتمالا پیونگ یانگ محل برگزاری دیدار سران دو کره خوهد بود. دو طرف در دیدار اردیبهشت ماه خود توافق کردند نشست بعدی در کره شمالی و در فصل پاییز برگزار شود.

نشست سطح بالای مقامات دو کشور در حالی قرار است برگزار شود که رسانه‌های کره شمالی امروز یکشنبه انگشت اتهام خود را به سوی سئول نشانه رفتند و کره جنوبی را مسئول عدم پیشرفت اعلامیه پانمونجوم که در ماه آوریل (اردیبهشت) توسط سران دو کره اعلام شد، دانستند.

"اورمینزوکِری" که وبسایتی متعلق به دولت کره شمالی است نوشته است کره جنوبی باید تلاش بیشتری برای بهبود روابط دو کره در سایه اعلامیه پانمونجوم انجام می‌داد. به نوشته این سایت، پیروی کورکورانه سئول از تحریم‌های به رهبری آمریکا مانع بزرگی برای تحقق اعلامیه سران دو کره است.