به گزارش پارس نیوز، 

افسر سابق سیا در یادداشتی به طرفداران «دونالد ترامپ» توصیه کرده تا سلاح به دست گیرند و سیاستمداران دموکرات و وابستگان این حزب را که از آنها با عنوان «تروریست» یاد کرده، به قتل برسانند.

 «مایکل شوئر» افسر سابق سیا که به شدت از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا حمایت می‌کند، به حامیان ترامپ توصیه کرده تا سلاح به دست بگیرند و سیاست‌مداران حزب دموکرات را به قتل برسانند.

شوئر که در حال حاضر استاد مدعو در مرکز مطالعات امنیت و صلح در دانشگاه «جرج تاون» است در یادداشتی با عنوان «بزرگترین وظیفه و آخرین راه چاره یک شهروند جمهوریخواه کشتن کسانی است که تحمیل کننده استبداد هستند»، به حامیان رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرده تا خودشان دست به کار شده و مقامات و حامیان حزب دموکرات را در آمریکا از بین ببرند.

در این یادداشت اینطور نوشته شده: «همزمان با پایان این هفته، به نظر می‌رسد که تقریبا به زمانی نزدیک می‌شویم که برای کشتن کسانی که در تلاش‌های واضح برای راه‌اندازی کودتا علیه دولت مشروع ترامپ و در نتیجه نابودی جمهوری ما شرکت داشته‌اند، زمان مناسبی است.

این افسر سابق سیا در ادامه به اسناد منتشر شده در آنچه «رسانه‌های دگراندیش» می‌خواند اشاره می‌کند و می‌نویسد که این اسناد درباره «300 مورد خشونت علیه شهروندان باوفای آمریکایی است که تروریست‌های داخلی و دموکرات‌ها مرتکب آن شده‌اند و حزب دموکرات و حامیان مالی آنها همچنان به تأمین مالی‌شان ادامه می‌دهند».

وی همچنین عنوان کرده که فهرست «بسیار دقیقی» به همراه تصاویر کسانی که باید در این اقدام جهادی کشته شوند، تهیه شده است.

این یادداشت در ادامه تأکید می‌کند: «استبدادپرستانی چون اعضای دموکرات کنگره، کلینتون‌ها، اف‌بی آی، و خانواده اوباما، خائنان به آمریکا همچون [جان] برنن، [مایکل] هیدن و [جیمز] کلپر (مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید و مدیران سابق سیا)، تمام رسانه‌های جریان مسلط و دهها هزار نفر از مهاجران غیرقانونی جنایتکار و خشن که تحت حمایت دولت آمریکا هستند، همگی باید از بین بروند».

این افسر سابق سیا همچنین به حامیان حزب جمهوریخواه توصیه کرده که «همچون گذشته در برابر خشونت و استبداد رویکردی قاطع داشته و مسلح بمانند... تا در صورتی که ترامپ خیلی زود برای حذف استبداد و مستبدانی که از آنها نام برده شد، اقدام نکرد، شهروندان مسلح آمریکایی وارد عمل شده و آنها را از بین ببرند».

وی در پایان به نقل قولی از «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا اشاره کرده که گفته بود «اگر ترامپ پیروز شود، ... همه را به دار خواهد آویخت» و در ادامه توصیه کرده که «البته بهتر است این اقدام را شخص رئیس‌جمهور آمریکا خودش انجام دهد».

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی سال 2016 موفق شد رقیب دموکرات خود را شکست داده و بر کرسی قدرت در کاخ سفید تکیه بزند.

مایکل شوئر تا سال 2004 میلادی در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) فعالیت کرده است.