به گزارش پارس نیوز، 

سفارت آمریکا در لندن روز سه‌شنبه به شهروندان آمریکایی هشدار داد در زمان سفر ترامپ به انگلیس از حضور در اماکن پرازدحام خودداری کنند.

سفارت آمریکا در انگلیس روز سه‌شنبه به شهروندان آمریکایی هشدار داد در جریان سفر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس از حضور در اماکن پرازدحام خودداری کنند. 

پایگاه «میرور» این هشدار را با برنامه‌ریزی‌ها در انگلیس برای تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ که قرار است به این کشور سفر کند، مرتبط دانسته است. 

قبلاً رسانه‌ها گزارش بودند «دونالد ترامپ» برای اجتناب از اعتراضات گسترده در اولین سفر رسمی‌اش به انگلیس، در لندن با مقام‌های این کشور دیدار نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز جمعه گزارش داد بیش از ۵۰ هزار نفر برای شرکت در تظاهراتی در مرکز لندن علیه ترامپ و سیاست‌های او ثبت‌نام کرده‌اند. معترضان به سیاست‌های ترامپ در حمایت‌ از نژادپرستی، تبعیض جنسیتی و دیدگاه‌هایش درباره مهاجران انتقاد دارند.

بالونی که معترضان انگلیسی برای به پرواز در آوردن آن در اعتراض به ترامپ تهیه کرده‌اند 

مطابق این گزارش، رایزنی ترامپ با «ترزا می»، نخست‌وزیر انگلیس در محل سکونت او و با «ملکه الیزابت» در «قلعه وینزر» انجام خواهد شد که هر دو در خارج از لندن قرار دارند.

یک سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد که مکان این دیدارها تعمداً برای دور نگاه داشتن ترامپ از اعتراضات تعیین نشده است. 

بعد از آن که ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی، ترامپ ریاست جمهوری آمریکا را آغاز کرد، ترزا می اولین فرد از میان سران خارجی بود که برای دیدار با ترامپ به این کشور سفر کرد. طی این سفر، می دعوت رسمی ملکه برای سفر ترامپ به انگلیس را ابلاغ کرد.

مردم انگلیس تا کنون بارها، به دلیل سیاست‌های نژادپرستانه و ضدمهاجرتی ترامپ، همچنین به دلیل حمایت وی از سفیدبرترپندارها در آمریکا و راست‌گرایان افراطی در بریتانیا، با راه‌اندازی طومار و یا برگزاری تظاهرات خواستار لغو سفر وی به کشورشان شده‌اند. 

معترضان قرار است این بار با به پرواز در آوردن بالونی بر فراز پارلمان انگلیس که ترامپ را به صورت یک کودک عصبانی نشان می‌دهد اعتراضشان را به نمایش بگذارند. صادق خان، شهردار لندن با به پرواز در آمدن این بالون موافقت کرده است. 

 ترامپ تاکنون سه بار سفر خود به لندن را از بیم رویارویی با معترضان به تأخیر انداخته است.