به گزارش پارس نیوز، 

رسانه‌های سوریه از آزادسازی چندین منطقه در حومه درعا و دفع حمله تروریستی به حومه قنیطره خبر دادند.

یگان‌های ارتش عربی سوریه در ادامه عملیات نظامی خود تپه استراتژیک "سکر" در حومه شرقی درعا را بعد از نابودی آخرین مراکز تجمع تروریست‌های النصره در آن، به کنترل خود در آوردند.

نیروهای سوری موفق شدند موقعیت خود را در مناطق جدیدی بر فراز این تپه تثبیت کنند تا از آنجا عملیات بعدی خود علیه تروریست‌ها در روستای اطراف این تپه را آغاز کنند.

خبرنگار حوزه جنگ سانا گفت که با آزادسازی این تپه، خطوط امدادرسانی به تروریست‌ها بین دو روستای "ام ولد" و "جبیب" در حومه شرقی درعا، قطع شد.

یگان‌های ارتش سوریه به عملیات نظامی خود علیه مخفی‌گاه‌های تروریست‌ها در دو حومه شرقی و شمال شرق درعا و حومه شمال غرب السویداء ادامه می‌دهند و این درحالی است که صفوف تروریست‌ها از هم پاشیده و ده‌ها تن از آن‌ها از میدان نبرد گریخته‌اند.

نیروهای سوری شنبه گذشته بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌ها، چندین منطقه در "اللجاة" در شمال شرق درعا را به کنترل خود در آوردند.

از سوی دیگر تپه "حمد"، سد "ابطع" و "الکتیبة 271" در غرب شهر الشیخ مسکین در حومه شمالی درعا به کنترل نیروهای سوری در آمد.

ارتش سوریه همچنین شهرک "علما" در غرب شهرک "خربه غزاله" در شمال شرق درعا را به کنترل خود در آورد.

نیروهای سوری توانستند روستای "رخم" در جنوب شهرک "الملیحه الغربیه" را بعد از درگیری با گروه‌های تروریستی در این منطقه به کنترل خود در بیاورند.

دفع حمله تروریستی به مناطق نظامی در حومه قنیطره

نیروهای ارتش عربی سوریه بامداد امروز با گروه‌های تروریستی که به محور "جبا - ام باطنه" نفوذ کرده بودند تا مناطق نظامی در اطراف روستای جبا را هدف حملات تروریستی خود قرار دهند، درگیر شدند.

نیروهای سوری موفق شدند بعد از کشتن تعدادی از تروریست‌های مهاجم و فرار ما بقی آن‌ها به سمت روستای "الحمیدیه" جایی که گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره مستقر هستند، این حمله را دفع کنند.

گروه‌های تروریستی مستقر در حومه قنیطره از حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی برخوردار هستند.