به گزارش پارس نیوز، 

منابع وابسته به ارتش سوریه از پیشروی جدید نیروهای سوری در ریف شرقی سویداء پس از جنگ و درگیری چند روزه با تروریست‌های داعش خبر دادند.

 ارتش سوریه و متحدان از شنبه هفته گذشته (۱۹ خردادماه) علیه تروریست‌های داعش در استان «السویداء» در جنوب شرق سوریه، عملیات وسیعی را آغاز کرده‌اند.

عملیات نیروهای مقاومت در سه جبهه «تل الاصفر» به سمت منطقه «خربه الامباشی» محور دوم از منطقه «القصر» به سمت «خربه الامباشی» و محور سوم منطقه «الزلف» به سمت بلندی‌های «الصفا» در جریان است.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در ریف سویداء، دیروز موفق شدند بر منطقه «تل عرعر» مسلط شوند و در چندین محور از جمله تل اصفر پیشروی داشته باشند.

یک منبع میدانی سوریه در این باره اعلام کرد که ارتش سوریه پیش از پیشروی چهار کیلومتری از محور شنوان، از چندین محور به سمت منطقه خربه الامباشی نفوذ کردند.

منابع سوری می‌گویند که نیروهای سوری پس از درگیری شدید با تروریست‌های داعش بر منطقه «بئر العوره» مسلط شده و کنترل آن را در دست گرفته‌اند.

نزدیک به نیمی از دشت‌های استان سویداء در اشغال تروریست‌های داعش است و عمده عناصر باقی مانده این گروهک در مناطق صعب العبور این منطقه تجمع کرده‌اند.