به گزارش پارس نیوز - شرف در گفت و گو ویژه با شبکه خبری «المسیره» یمن گفت: ما آمادگی داریم حملات به خاک عربستان را درصورتی که بمباران هوایی ائتلاف به یمن متوقف شود، پایان دهیم.

وی با بیان اینکه بیانیه وزارت امورخارجه آمریکا در خصوص شلیک موشک بالستیک یمن به عربستان ارزشی ندارد، یادآور شد: موشک های ما جنبه دفاعی دارد و این موضوع را پیشتر به سازمان ملل متحد اعلام کردیم.

وزارت امورخارجه آمریکا که همواره رویکردی جانبدارانه از عربستان را در طول جنگ نابرابر علیه یمن در پیش گرفته است، بار دیگر حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به اهداف نظامی سعودی را محکوم کرد.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن سوم تیرماه گذشته مرکز اطلاعات وزارت دفاع و دیگر اماکن وابسته به مراکز سلطنتی در ریاض عربستان را هدف موشک های بالستیک قرار داد.

ژنرال 'ترکی المالکی' سخنگوی ائتلاف نظامی ضد یمن به سرکردگی عربستان دوشنبه شب گذشته اعتراف کرد، تاکنون 149 فروند موشک از یمن به سوی عربستان شلیک شده است.

عربستان و امارات با تشکیل یک ائتلاف خودخوانده و با چراغ سبز آمریکا از ششم فروردین ماه 96 به بهانه 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن حملات همه جانبه خود به این کشور فقیر عربی را آغاز کردند.