به گزارش پارس نیوز، 

مأموران امور مهاجرتی آمریکا امروز با یورش به یک کارخانه بسته‌بندی گوشت در ایالت اوهایو بیش از یکصد کارگر مهاجر را بازداشت کردند.

 مأموران امور مهاجرتی آمریکا امروز (چهارشنبه) با یورش به یک کارخانه بسته‌بندی گوشت در ایالت اوهایو دست کنم 146 کارگر مهاجر را به اتهام اقامت غیرقانونی در این کشور بازداشت کردند.

این در حالی است که پانزدهم خردادماه نیز مأموران امور مهاجرتی این ایالت در یکی از بزرگترین موارد دستگیری در سال‌های اخیر، بیش از صد نفر را در یک شرکت امور باغبانی و فضای سبز بازداشت کرده بودند.

بازداشت های گسترده مهاجران غیرقانونی در هفته های اخیر، همزمان با افزایش حملات دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، علیه کارفرمایان به دلیل استخدام مهاجران غیرقانونی و در چهارچوب سیاست های ضدمهاجرتی وی، صورت می گیرد.

مأموران امور مهاجرتی ایالت اوهایو امروز علاوه بر بازداشت ده‌ها مهاجر در کارخانه فراوری گوشت «فرِش مارک» (Fresh Mark) واقع در «سالم» در شمال شرق این ایالت، سه شعبه دیگر این کارخانه را در شهرهای «کانتون» و «ماسیلون» نیز مورد بازرسی قرار دادند.

در ادامه این گزارش آمده است بیشتر مهاجرانی که امروز بازداشت شدند اهل گواتمالا هستند. همچنین، علیه شرکت فرِش مارکت اعلام جرم شده است؛ اما تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.