به گزارش پارس نیوز، 

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی، کارکنان روزنامه منتقد خود را به اعتصابی طولانی‌مدت دعوت کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز یکشنبه توجه خود را به یک سازمان خبری معطوف کرد که پیوسته آن را به انتشار اخبار جعلی و ادعا‌های ساختگی علیه خود متهم می‌کند. وی در توییتر خود نوشت: «کارمندان واشنگتن پست می‌خواهند اعتصاب کنند، چون بیزوس  (صاحب امتیاز این نشریه) پول کافی به آن‌ها نمی‌دهد.»

ترامپ در توییت خود پیشنهاد «اعتصابی طولانی» را برای کارکنان این سازمان خبری مطرح کرد و نوشت به این ترتیب «ما از شر اخبار جعلی برای مدتی طولانی خلاص می‌شویم!»

این پیام با واکنش خبرنگاران روزنامه واشنگتن‌پست همراه شد که بسیاری از آن‌ها در فضای توییتر این ادعای او را به چالش کشیدند.

بیش از ۴۰۰ کارمند واشنگتن پست اوایل این ماه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند و در آن خواستار دریافت دستمزد و مزایای عادلانه شدند، اما هیچ گزارشی از اعتصاب برنامه‌ریزی شده وجود نداشت.

این توییت ترامپ کمی پس از آن منتشر شد که واشنگتن‌پست گزارش داد راجر استون، از معتمدان دیرین ترامپ، در دوره مبارزات انتخاباتی او با یک مرد روس ملاقات داشت که پیشنهاد کرده بود در ازای دریافت ۲ میلیون دلار، اطلاعاتی منفی را علیه هیلاری کلینتون پیدا کند. این ملاقات که قبلا فاش نشده بود، اکنون در قالب پرونده روسیه، تحت بررسی قرار دارد.