به گزارش پارس نیوز، 

«جیم کری»، کمدین کانادایی-آمریکایی به تازگی با انتشار جدیدترین نقاشی خود، که نیروهای گارد آمریکایی را در حال جدا کردن یک مادر مهاجر از فرزندش نشان می دهد، از سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت که او (ترامپ) آمریکا را به «امپراطوری شیطان» تبدیل کرده است.

کری در تازه ترین نقاشی خود نیروهای مهاجرت و گمرک آمریکا را در حال جدا کردن یک کودک از مادرش نزدیک مرز این کشور به تصویر کشید. در این تصویر چهره ی «جان کلی»، رئیس کارکنان کاخ سفید در پشت تصویر و در کنار آن مجسمه خشمگین آزادی آمریکا قرار دارد. در این تصویر همچنین یک مشعل در حال سوختن است و پرچم آمریکا هم به چشم می خورد.

نقاشی جالب «جیم کری» در اعتراض به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ+ عکس

جیم کری با انتشار این تصویر در حساب توییتر خود نوشت: «1500 کودک بی‌گناه در مرزهای ما از آغوش مادرانشان بیرون کشیده شده اند. این مهاجران در «نظام» ترامپ گم شده اند. شما خستگان، فقیران و افرادی که می خواهند آزادانه نفس بکشند را به ما بدهید و ما هم آنها را به خاطر خواستن یک زندگی بهتر شکنجه می کنیم. در کمتر از 500 روز از کشوری درخشان به امپراطوری شیطان تبدیل شده ایم.»

مقصود جیم کری آن 1500 کودک مهاجری است که «وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا» پیشتر اعلام کرده بود از سرنوشت آنها خبری در دست ندارد. مقامات این وزارتخانه اعلام کرده اند که از زمانی که کودکان مهاجر به «دفتر اسکان پناهجویان» تحویل داده شوند، دیگر مسئولیتی در قبال این کودکان ندارد.

«جیم کری»

نقاشی جالب جیم کری در اعتراض به سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ+ عکس

دونالد ترامپ به دلیل سیاست های ضدمهاجرتی اش و تلاشهای اخیر به منظور جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان به محض رسیدنشان به مرز آمریکا، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

این نخستین تصویری نیست که کری در انتقاد از دولت ترامپ منتشر کرده است. در ماه مارس هم وی یک نقاشی در حساب توییتر خود منتشر کرد که «استفانی کلیفورد»، مشهور به استورمی دنیلز، بازیگر مستهجنی که با دونالد ترامپ رابطه داشت را با رئیس جمهور آمریکا نشان می داد.