به گزارش پارس نیوز، 

الیور نورث امروز در ادامه گزافه‌گویی‌های مقامات آمریکایی، گفت دولت ترامپ باید همه کسانی را که با ایران تجارت می‌کنند، تحریم کند.

اُلیور نورث، رئیس جدید انجمن ملی سلاح آمریکا (اِن آر اِی) امروز در ادامه گزافه‌گویی‌های مقامات این کشور، گفت دولت دونالد ترامپ باید همه کسانی را که با ایران تجارت می‌کنند، تحریم کند.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، الیور نورث در این باره گفت: اگر دوباره ایران را تحریم می کنیم، باید همه کسانی که با تهران مبادلات تجاری انجام می دهند، را نیز تحریم کنیم. نورث که به تازگی به ریاست اِن آر اِی منصوب شده است، افزود تحریم طرف های تجاری ایران، کشورهای اروپایی را از نادیده گرفتن آنچه وی فریبکاری تهران درباره برنامه هسته ای‌اش خواند، باز خواهد داشت.

در ادامه گزارش هیل آمده است آلمان، انگلیس و فرانسه از توافق هسته‌ ای ایران و گروه 1+5 که به موجب آن تحریم های (هسته ای) ایران لغو شده بود، خارج نشده اند.

رئیس جدید انجمن ملی سلاح آمریکا که در دولت رونالد ریگان (رئیس جمهور اسبق آمریکا)، عضو شورای امنیت ملی این کشور بود، متهم اصلی فروش غیرقانونی سلاح به کشور‌های مختلف در دهه ۱۹۸۰ میلادی است. او این اظهارات را روز گذشته و پیش از اعلام رسمی ترامپ برای خروج از برجام بیان کرده بود. نورث مدعی است ایران به دنبال ساخت سلاح هسته ای بوده و پیگیری این برنامه خود را ترک نکرده است. وی همچنین تهران را به نقض برجام متهم می کند. این دلال اسلحه همچنین در ادامه گزافه گویی های خود افزود رویکرد سختگیرانه ترامپ در قبال پیونگ یانگ باعث پیشرفت (در مسیر حل بحران) کره شمالی شده است! و باید راهبرد مشابهی را در مواجهه با ایران به کار برد.