به گزارش پارس نیوز، 

  وزارت دفاع و ستادکل نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب در بیانیه ای افزودند: نیروهای مسلح یمن دست بسته نخواهد ماند و حق پاسخگویی به متجاوزان و ائتلاف شیطانی آن ها را با ضربه های ویرانگر دارد و سرکردگان جنایتکار این ائتلاف هرجا که بروند در امان نخواهند بود.
در بیانیه آمده است : نیروهای متجاوز و سرکردگان آن ها با این ماجراجویی وحشیانه از همه خطوط قرمز عبور کردند بدون اینکه به پیامدهای آن بیاندیشند. متجاوزان سعودی و اماراتی و حامی آن ها و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار باید منتظر ضربه های کوبنده باشند و به زودی به خاطر این ماجراجویی جنایتکارانه انگشت پشیمانی به دندان می گزند.
بنابه این بیانیه، کشورهای متجاوز گمان کرده اند که ترور سران یمن، پرچم پایداری و مقابله را بر زمین خواهد انداخت و این موفقیتی است که شکست های سه ساله آن ها را جبران خواهد کرد ولی ما جام مرگ را به کام دشمنان می ریزیم و شهرها و کاخ های آن را با موشک های بالستیک به لرزه درمی آوریم و درسی فراموش نشدنی به آن ها خواهیم داد.
زمان پاسخ مناسب فرارسیده است و متجاوزان باید خود را برای موشک های بالستیک ما آماده کننده و در پناهگاه ها و مخفیگاه ها پنهان شوند ولی هرجا که بروند دست ما به آن ها خواهد رسید و جان آن ها را خواهیم گرفت.
شورای عالی سیاسی یمن دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که صالح صماد رییس شورای عالی سیاسی یمن پنجشنبه گذشته در حمله هوایی جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی در استان الحدیده کشته شد.
شورای عالی سیاسی یمن «مهدی محمد حسین المشاط» را براساس آیین نامه داخلی این شورا به عنوان رئیس جدید شورا انتخاب کرد.