به گزارش پارس نیوز، 

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه طی مراسمی در وزارت خارجه این رژیم تصریح کرد که نیروهای امنیتی آمادگی دارند تا هرگونه تلاش برای آسیب زدن به دیپلمات‌های صهیونیست که خارج از سرزمین اشغالی هستند را خنثی کند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» گزارش کرد که اظهارات نتانیاهو در پی تهدیدات ایران برای انتقام از حمله هفته گذشته اسرائیل به پایگاه هوایی «تی ۴» در نزدیکی «حمص» سوریه مطرح شده است.

نتانیاهو در ادامه گفت: «نیروهای تاریکی و ترور گمان می‌کنند که با حمله به نمایندگان ما، به موضع بین‌المللی ما خدشه وارد می‌کنند. دقیقاً عکس این امر رخ داد».

وی ادامه داد: «در عین حال، اعضای شاخه‌های امنیتی ما (شاباک و موساد) برای خنثی کردن تلاش‌‌های بیشتر برای لطمه زدن به ما آماده هستند، و ما تمامی هشدارها را جدی می‌گیریم تا از ایمنی و امنیت نمایندگانمان در هرجایی که هستند، محافظت کنیم».

رژیم صهیونیستی بدون ارائه هرگونه مدرک، بسیاری از انفجارها و حملاتی که علیه این رژیم انجام می‌گیرد را به ایران نسبت می‌دهد و در همین راستا بارها تهران را متهم به اقدامات تروریستی در سراسر دنیا کرده است.

نتانیاهو به تسخیر لانه جاسوسی در سال 1979 در ایران اشاره کرد و از آن به عنوان یک لحظه تاریخی یاد کرد که زمینه را برای آینده «ترور، ترور و ترورهای بیشتر» فراهم آورد.

وی گفت: «تروریسم از مرزها عبور می‌کند و امروز -همچون پرونده آن زمان (در سال ۱۹۷۹) - (تروریسم) تحت نظارت ایران و تحت حمایت دولت اسلامی (داعش) است. آنچه که ما باید انجام دهیم، این است که مقابل آنها با یکدیگر ایستادگی کنیم، تا سد محکمی از جهان متمدن را مقابل سیل افراط‌گرایی ایجاد کنیم. تروریست‌ها ضعف دارند اما به همان میزان، قدرت را می‌شناسند. ما با قدرت و استحکام، تهاجم آنها را متوقف خواهیم کرد».