به گزارش پارس نیوز، 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد در یک گفتگوی تلفنی به ترزا می، همتای انگلیسی خود، گفته است سیاست مرتبط با تسلیحات شیمیایی که در خصوص دولت بشار اسد در سوریه اتخاذ شد، باید به منظور جلوگیری از دستیابی دولت‌های حامی تروریسم به قدرت هسته‌ای نیز بکار گرفته شود.

بنیامین نتانیاهو در آغاز جلسه هفتگی کابینه خود، با تقدیر از اقدام همتایانش در انگلیس و فرانسه به منظور پیوستن به آمریکا در حملات هوایی علیه تأسیسات سوریه، مدعی شد مکان‌های بمباران شده مرتبط با برنامه شیمیایی سوریه بوده‌اند.

نتانیاهو همچنین اعلام کرد در گفتگوی تلفنی شنبه شب خود با ترزا می، خواهان انجام اقدامی مشابه علیه برنامه هسته‌ای ایران شده است!

وی گفت: من به او ( ترزا می) گفتم مهمترین پیام بین‌المللی این حمله، عدم اغماض در خصوص استفاده از سلاح‌های نامتعارف است و این سیاست باید برای جلوگیری از دستیابی دولتها و گروه‌های تروریستی به قابلیت‌های هسته‌ای بکار گرفته شود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه‌ی توضیح محتوای مکالمه خود با نخست‌وزیر انگلیس، با تکرار ادعاهای گزاف پیشین خود گفت: مهمترین عنصر تضعیف خاورمیانه، ایران است و بشار اسد باید بداند وقتی به ایران و نمایندگان آن اجازه می‌دهد حضوری نظامی در سوریه داشته باشند، سوریه و استقرار منطقه را با خطر مواجه می‌کند.