تیپ فلسطینی قدس با پشتیبانی آتش ارتش سوریه نیمه شب گذشته با پاتک عناصر مسلح به مواضع خود در اردوگاه آزاد شده حندرات در شمال شهر حلب مقابله کرد.

بر همین اساس پاتک گروههای تروریست برای بازپس گیری اردوگاه حندرات - بعد از مقابله نیروهای تیپ قدس با آنها- شکست خورد.

نیروهای ارتش و تیپ فلسطینی قدس پیشتر موفق شدند که اردوگاه راهبردی حندرات را از کنترل گروههای تروریست خارج کرده و آزاد کنند.

نبردهای شدیدی نیز بین یگان های ارتش سوریه و تروریست های گروه جبهه النصره در محور شیخ سعید در جنوب شهر حلب روی داد.

همزمان پنج غیرنظامی در جریان حمله گروههای مسلح شهید شدند. این پنج نفر به همراه تعداد دیگری از خانواده های ساکن منطقه الصالحیه واقع در محله های شرقی شهر حلب تلاش می کردند تا خود را به منطقه امن شهر حلب برسانند.

ارتش سوریه محله های شرقی شهر حلب را که تروریست ها در آن مستقر هستند، در محاصره خود دارد.

در همین حال، یک منبع نظامی در استان حماه گفت: یگان های ارتش سوریه نبردهای سنگینی با تروریست ها در اطراف دو شهرک معان و الکباریه در ریف شمالی شهر حماه داشتند. این نبردها درپی حمله تروریست ها به مواضع ارتش در اطراف دو شهرک یاد شده روی داد.

همچنین نیروهای ارتش سوریه استحکامات دفاعی خود در منطقه کراح در ریف شمالی شهر حماه را تقویت کردند و خسارت های زیادی به عناصر مسلح گروه جبهه النصره و گروههای هم پیمان آنها وارد کردند.

همزمان سایت های گروههای مسلح در اینترنت به کشته شدن ابو حیدر الحموی مسئول "تیم نفوذ کننده" گروه مسلح موسوم به "ابناء الشام" در جریان آتش ارتش سوریه در جبهه روستای معان اذعان کردند.

ارتش سوریه در شرق نیز با حمله عناصر گروه تروریستی داعش به محور محله الصناعه در شهر دیرالزور و حویجه صکر در اطراف آن و الجفره در جنوب شرقی این شهر مقابله کرده و شماری از عناصر مسلح را کشته یا زخمی کرد.