به گزارش پارس به نقل از تسنیم، ارتش دولتی و ملی سوریه در یک اقدام کم سابقه برای نخستین بار اقدام به غافلگیر کردن گروه های مسلح تروریست در مرکز شهر" حلب" کرد.

خبرنگار روزنامه لبنانی" الدیار" در دمشق اعلام کرد؛ براساس اطلاعات به دست آمده از اطراف شهر دمشق پایتخت سوریه ارتش دولتی و ملی سوریه موفق شده است کنترل شماری از روستاهای واقع در بخش شرقی حومه شهر" حماه" از جمله مناطق" مسعده" و" کلیب" را از تصرف گروه های ترویسست مسلح خارج کند وبه کنترل خود در آورد.

اما خبرنگاران در منطقه نزدیک به شهر" حلب" اعلام می کنند؛ ارتش سوریه برای نخستین بار در یک اقدام غافلگیر کننده موفق شد شماری از نیروهای چتر باز و زبده ارتش را به صورت هلی برن در مرکز شهر" حلب" و در بین گروه های تروریست مسلح فرود آورد و بخش قابل ملاحظه ای از مرکز این شهر را از تصرف نیروهای تروریست مسلح خارج کند.

براساس گفته خبرنگاران محلی هم اکنون درگیری ها شدیدی درنزدیک میدان" سعدالله الجابری" ومنطقه موسوم به" الاکراد" درشهر" حلب" میان نیروهای ارتش دولتی وملی سوریه با گروه های تروریست مسلح ادامه دارد.

از منطقه اطراف حلب و نزدیک به پایگاه نظامی" منغ" هم خبر از وقوع درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش دولتی و ملی سوریه با گروه های تروریست مسلح حکایت دارد.