جب بوش – نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری آینده از دونالد ترامپ – نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان – حمایت نخواهد کرد.

علاوه بر بوش، «لیندسی گراهام» - سناتور ایالت کارولینای جنوبی – و سایر شخصیت‌های برجسته حزب جمهوری‌خواه از جمله «پال رایان» - رئیس مجلس نمایندگان آمریکا - نیز تاکنون استقبال سردی از نامزدی احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عمل آورده‌اند.
بوش از طریق انتشار یک مطلب در فیس‌بوک، مخالفت رسمی خود را با ترامپ اعلام کرد. فرماندار سابق فلوریدا در این مطلب ضمن تبریک به ترامپ اظهار داشت وی از قدرت، شخصیت و منش لازم برای هدایت یک کشور برخوردار نیست.
با این حال، ترامپ مدعی است پس از آنکه در پی پیروزی در انتخابات ایالتی ایندیانا و کنار کشیدن رقبای هم‌حزبی وی، از بخت بیشتری برای معرفی شدن به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخوردار شده است، از "چپ و راست" در حال حمایت شدن است و نظر مقامات حزب جمهوری‌خواه و نامزدهای ریاست جمهوری سابق این حزب اهمیت چندانی برای وی ندارد.
وی در مورد گراهام گفت: "من کاملا درک می‌کنم که چرا لیندسی گراهام نمی‌تواند از من حمایت کند. چراکه اگر آنطورکه او و سایر نامزدهای مورد حمایت او از من شکست خوردند، من از او شکست خورده بودم، من هم نمی‌توانستم از او حمایت کنم".