منابع رسانه ای از دیدار شاهزاده ترکی الفیصل رئیس سابق سازمان جاسوسی عربستان سعودی با ژنرال عالیرتبه اسراییلی "یاکوف عمیدرور" در حاشیه اجلاس مرکز بررسی های استراتژیک واشنگتن خبر داده اند.
 
دیدار شاهزاده سعودی و ژنرال اسرائیلی در آمریکا+عکس
 
بنابر این گزارش، در این دیدار شاهزاده سعودی با ابراز خوشحالی از اینکه مجددا امکان دیدار با یک مقام اسراییلی را یافته خواستار نزدیکی دو دولت! بر اساس منافع مشترک در پرونده های مهم منطقه ای و فرامنطقه ای شد.ترکی الفیصل با اشاره به پرونده مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 مدعی شد که کشورهای عربی و اسراییل می توانند برای محدود سازی قدرت رو به رشد ایران در منطقه اقدامات مشترک را انجام دهند.
 
دیدار شاهزاده سعودی و ژنرال اسرائیلی در آمریکا+عکس
 
رئیس سابق سرویس اطلاعاتی آل سعود با اشاره به پیشنهاد شاه سلمان سعودی به اسراییل برای خروج از اراضی اشغالی فلسطینی سال 1967 میلادی در مقابل شناسائی رسمی اسراییل و برقراری روابط علنی دیپلماتیک با کلیه کشورهای عربی از تعلل نتانیاهو ابراز ناامیدی کرد. ژنرال اسراییلی نیز ضمن ابراز خوشنودی از دیدار با طرف سعودی این دیدار را در ادامه "روابط رو به رشد دو دولت! عنوان کرده و سخنان شاهزاده سعودی علیه ایران را مجددا تکرار کرده است. وی تاکید کرد که "رژیم صهیونیستی قصد مداخله در "جنگهای داخلی اعراب" را ندارد.
 
دیدار شاهزاده سعودی و ژنرال اسرائیلی در آمریکا+عکس