مأموران پلیس «اوهایو» اعلام کردند که روز جمعه (دیروز) اجساد هشت عضو یک خانواده در  یک منطقه روستایی در اوهایو در حالی که با اصابت گلوله کشته شده بودند، پیدا شد.

 
روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گزارش کرد که مادر خانواده با نوزاد تازه به دنیا آمده خود در حالیکه در یک اتاق خوابیده بودند، با گلوله به قتل رسیدند.
 
طبق این گزارش، ظاهراً فرد قاتل یا قاتلان این حادثه هنوز دستگیر نشده‌اند.
 
«چارلز ریدر» کلانتر منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده بود، گفت، اجساد هفت عضو خانواده «رودن» قبل از ساعت 8:00 صبح به وقت محلی در سه خانه در نزدیکی یکدیگر در جنوب غربی منطقه «پایک» پیدا شد.
 
وی ادامه داد، سه کودک به سن 4 روز، 6 ماه و سه سال، نیز در خانه‌های مذکور بدون آنکه آسیبی به آنها وارد آمده باشد، پیدا شدند.
 
حدود چند ساعت بعد، یک عضو دیگر خانواده در خانه‌ای دیگر در فاصله چند مایلی با خانه‌های قبلی، در حالی پیدا شد که به ضرب گلوله کشته شده بود.
 
مقامات پلیس، اواخر بعدازظهر جمعه در کنفرانس خبری اعلام کردند که نمی‌توانند این احتمال را رد کنند که دیگر اعضای خانواده احتمالاً در معرض خطر قرار دارند و به همین دلیل افسران پلیس در حال بازرسی تمامی منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده است، می‌باشند.
 
مأموران پلیس به شهروندان منطقه مذکور هشدار داده است که بسیار مراقب باشند و تأکید کرده که عاملان این تیراندازی‌ها بسیار خطرناک هستند.
 
قربانیان این حادثه شامل هفت فرد بزرگسال و یک پسر 16 ساله می‌شود.
 
مأموران پلیس می‌گویند که ظاهراً تمامی قربانیان این حادثه معدوم شده‌اند و تمامی قربانیان این حادثه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.
 
در ابتدا، مقامات پلیس اعلام کردند که نمی‌توانند این احتمال را رد کنند که فرد مسلح در بین قربانیان بوده باشد اما سپس اعلام کردند که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که هیچ‌ یک از هشت قربانی، خودکشی نکرده‌اند.
 
شبکه «ای بی سی نیوز» نیز گزارش کرد، مقامات پلیس به شهروندان این منطقه روستایی در جنوب اوهایو هشدار داده‌اند که بسیار جوانب احتیاط را در نظربگیرند و تحقیقات درباره قتل این هشت عضو یک خانواده در چهار ملک متفاوت ادامه دارد.
 
بازرسان این پرونده به امید پیدا کردن سرنخ‌هایی درباره این اعدام دسته‌جمعی با بیش از 30 نفر گفت‌وگویی داشته‌اند و مقامات پلیس با بیش از یکصد خویشاوند و دوستان قربانیان این حادثه در کلیسایی دیدار و گفت‌وگو کرده است.
 
منطقه پایک از نظر اقتصادی در وضعیت نامناسبی قرار دارد و در 80 مایلی شرق «سینسیناتی» در حاشیه غربی «آپالاچی» است که جمعیتی بالغ بر 28 هزار نفر دارد و بیش از یک چهارم از آنها در فقر به سر می‌برند.