«نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از تهدیدهای حماس به هراس افتاده، در سخنانی حاکی از ترس مدعی شد: در صورت حمله حماس به  اسرائیلی ها، پاسخی قوی به آن خواهیم داد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو که سخنانش نشانگر پریشانی وی از اقدامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین است، در رابطه با تونل های حفر شده توسط حماس نیز گفت: برای به شکست کشاندن تهدید تونل ها بسیار هزینه کردیم و تلاش هایی شبانه روزی انجام می دهیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به صهیونیست ها گفت: ارتش برای تضمین امنیت شما هر ساعت در حال کار و فعالیت است.

در همین راستا «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در اقدامی همسو با رئیس کابینه صهیونیست ها به حماس در تلاش برای جنگ جدید با اسرائیل هشدار داد.

همچنین یعلون که در خصوص تونل های حماس که از نوار غزه تا سرزمین های اشغالی گسترش یافته، نگران است، در ادامه گفت: پس از سال ها اسرائیل بسیاری تونل کشف کرده است و در این راستا بسیار تلاش خواهد کرد. زیرا این موضوع از جمله اولویت های ما است و نیروهای ویژه ما موسوم به «شین بیت» به صورت مخفیانه تونل ها را رصد می کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز  در اظهاراتی حاکی از ترس و نگرانی مدعی شد: اسرائیل خواهان جنگ نیست اما در صورتی که حماس اقدام به مقابله و مشکل تراشی برای ساکنان حاضر در مرزهای غزه کند، پاسخی محکم و قاطع از سوی ما دریافت خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این نیز «لیبرمن» وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی در اظهاراتی حاکی از ترس، نگرانی های خود را از میزان افزایش قدرت حماس در جنگ آتی میان صهیونیست ها با این جنبش ابراز کرد.