به نقل از سی‌بی‌سی، مردم روسیه در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین،» رئیس‌جمهور این کشور که در برنامه تلویزیونی سالانه‌اش حضور داشت، مشکلات خود را مطرح کردند. مسئله قابل توجه حل شدن مشکلات مردم در عرض یک روز است.

 
اولین تماس از سوی یک شهروند ساکن شهر «امسک» در جنوب غربی سیبری بود که نارضایتی خود از شرایط جاده‌ها را ابراز کرد. مقامات این شهر به فاصله چند ساعت اعلام کردند که عملیات تعمیر جاده را آغاز کرده‌اند. پس از آن تعمیر جاده‌های تمام شهر شب و روز تا جمعه ادامه داشت.
 
کارگران شیلات در جزیره «ساخالین» در تماس با پوتین از شرایط کار و پرداخت نشدن حقوقشان شکایت کردند. فرماندار این منطقه  با عذرخواهی رسمی از کارگران حقوق آنها را پرداخت.
 
یک کودک نابغه 8 ساله در تماس با پوتین از اینکه به دلیل کم بودن سنش نمی‌تواند در کمپ‌های تابستانه مخصوص کودکان نابغه در سوچی و کریمه شرکت‌ کند، ابراز نارضایتی کرد.
 
پوتین در پاسخ گفت: «این اشتباه بدی است و نشان می‌دهد مسئولین مربوطه کودکانی نابغه نبوده‌اند. ما این را حل می‌کنیم.»
 
چند ساعت بعد، این کودک دعوتنامه‌ای از طرف وزارت آموزش و پرورش دریافت کرد تا به انتخاب خود در یکی از این دو کمپ شرکت کند.
 
تحلیلگران بر این باورند که برگزاری این برنامه تلویزیونی باعث بیشتر شدن محبوبیت ولادیمیر پوتین می‌شود. او به تنهایی و در نقش یک قاضی بی‌طرف در تلویزیون ظاهر می‌شود.