به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، «دیدیه واندرهاسلت» Didier Vanderhasseltسخنگوی وزارت امور خارجه بلژیک گفت:«یکی از مزیت های بزرگ ما اینجا در بروکسل این است که تقریباً همه کشورهای دنیا اینجا در پایتخت بلژیک نماینده دارند. بروکسل، مرکز دیپلماتیک بزرگی است و (مقر) اتحادیه اروپا و ناتو در اینجا است. ما از همان لحظه نخست (حملات تروریستی) توانستیم با بیش از یکصد سفارت اینجا در بروکسل تماس بگیریم». 

سخنگوی وزارت امور خارجه بلژیک در پاسخ به این سؤال که آیا ملیت های مختلف قربانیان (حملات تروریستی)، شناسایی آنها را دشوار نمی کند، گفت:« این کار به طور کلی دشوار است. برخی افراد، اوراق شناسایی ندارند و عده ای نیز به شدت زخمی شده اند. با وجود این، گمان نکنم شناسایی شهروندان خارجی از کسانی که بلژیکی هستند، دشوارتر باشد». 

این مقام بلژیکی افزود: نقش سفارت ها این است که اقوام (قربانیان) را از طریق مقامات محلی کشورهایشان مطلع کنند. نقش ما این است که اطمینان یابیم آنها اطلاعات کاملاً درست از ما دریافت می کنند و به همین علت است که اطلاع رسانی به آنها احتمالاً به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت؛ اما می خواهیم کاملاً (از صحت اطلاعات) اطمینان داشته باشیم و به همین علت، کار ما بر پایه اطلاعات وزارت بهداشت و تیم شناسایی در منطقه فاجعه است. 

دیدیه واندرهاسلت افزود شمار کل قربانیان حملات تروریستی در بروکسل، سی و یک نفر است و سه مظنون وجود دارد. شماری از قربانیان هنوز شناسایی نشده اند و برخی از آنها شهروند بلژیک هستند. ما در حال حاضر می توانیم تأیید کنیم (که در بین قربانیان) یازده تبعه خارجی با هشت ملیت مختلف وجود دارد و دو نفر از افراد کشته شده، آمریکایی هستند. 

شمار قربانیان ممکن است افزایش یابد، زیرا برخی از زخمیان هنوز در بیمارستان هستند و برای زنده ماندن مبارزه می کنند. برخی زخمی ها در کما هستند و ما هنوز همه زخمی ها  را شناسایی نکرده ایم.