درگیری‌های شدید بین گروههای تروریستی در شهر ادلب در شمال سوریه برای دومین روز پی در پی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی النصره تلاش می‌کند همه مقرهای "تیپ 13" وابسته به شبه نظامیان ارتش آزاد را به کنترل خود در آورد. دامنه درگیری‌ها بین دو طرف در شهر معره النعمان توسعه یافته و به روستای "حیش" و شهر "خان شیخون" در حومه جنوبی ادلب نیز رسیده است.

پایگاههای وابسته به معارضان اعلام کردند که تروریستهای النصره بعد از تصرف مقرهای تیپ 13 ارتش آزاد، «علی سلوم» یک سروان عضو این ارتش را با همه نیروهایش دستگیر کردند. تروریست‌ها همچنین «خالد قیطاز» مسئول اداری تیپ 13 ارتش آزاد را به همراه همراهانش در شهر معره النعمان دستگیر کردند. این درگیری‌ها منجر به زخمی شدن چندین غیر نظامی شد. همچنین تروریستهای النصره خودروی یک سرکرده نظامی تیپ 13 ملقب به «ابوالزین» را منفجر کرد و یک خودروی دیگر متعلق به گروه خان شیخون را تصرف کرد.

گروه تروریستی النصره همچنین آخرین مقرهای تیپ 13 در شهر ادلب را محاصره کرد که در پی آن شمار زیادی از نیروهای این تیپ عقب نشینی کرده و برخی نیز به اسارت جبهه النصره در آمدند. در این درگیری‌ها بیش از 20 نفر کشته و دهها نفر هم زخمی شدند.

این درگیری‌ها بعد از آن صورت گرفت که گروه تروریستی النصره با صدور بیانیه‌ای تیپ 13 ارتش آزاد سوریه را به حمله به مقرهای خود در شهر معره النعمان در حومه ادلب متهم کرد. این بیانیه جنگ بین گروههای تروریستی در شهر ادلب را شعله ور کرد.

و خبر دیگر اینکه درگیری‌های شدیدی بین گروههای مسلح و گروه تروریستی داعش در نزدیکی روستای "دویدان" در حومه شمالی شهر حلب در شمال سوریه به وقوع پیوست. تروریستهای داعشی قصد داشتند از طریق منفجر کردن یک خودروی بمب گذاری شده به این روستا نفوذ کنند که این موضوع موجب درگیری‌هایی بین دو طرف شد. دهها تن از دو طرف در این درگیری‌ها کشته یا زخمی شدند.

همزمان با این تحول نیروهای دموکراتیک سوریه حمله تروریستهای داعشی به اطراف کوه "عبدالعزیز" در حومه جنوب غربی حسکه در شمال سوریه را دفع کرده و تعدادی از عناصر داعشی را به هلاکت رساندند.